Ny version af Windows Media Player

Tags:    it-nyheder

Der er igen kommet en ny version af Microsoft's populære Media-afspillet Windows Media Player. Denne version bærer nummeret 9, og skulle indeholde en masse nye funktioner, og en masse forbedringer.

Hele 120 nye funktioner er det blevet til, deriblandt en ny tag-teknologi som kan indeholde 35 typer information omkring et nummer. Dette må siges at være en væsentlig forbedring, i forhold til ID3v1 og ID3v2, som er meget mere begrænsede.

Dette må siges at være en væsentlig forbedring, i forhold til ID3v1 og ID3v2, som er meget mere begrænsede.

ID3v2 er da ikke begrænsende efter min mening ... Jeg har aldrig oplevet at kunne udfylde nogle af felterne til der ikke kunne være mere. Så endnu en overflødig funktion(?).

Dette må siges at være en væsentlig forbedring, i forhold til ID3v1 og ID3v2, som er meget mere begrænsede.

ID3v2 er da ikke begrænsende efter min mening ... Jeg har aldrig oplevet at kunne udfylde nogle af felterne til der ikke kunne være mere. Så endnu en overflødig funktion(?).

Narj, jeg ville ikke sige den er overflødig... På denne måde kan hurtigt hente Info på nettet osv.

www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site

t