Napster's historie skal på det store lærred

Tags:    it-nyheder

Napster’s grundlægger, som for få år siden skabte verdens største fildelingstjeneste og satte gang i musikdelings-bølgen, skal nu have filmatiseret sit liv af ungdoms tv-stationen MTV.

Napster’s grundlægger, som for få år siden skabte verdens største fildelingstjeneste og satte gang i musikdelings-bølgen, skal nu have filmatiseret sit liv af ungdoms tv-stationen MTV.

Den film ville jeg da klart gerne se! Han må sgu have haft et pændt spændende liv, og har det måske også stadig, selvom det med Napster står lidt stille. Men det han lavede dengang var sgu unikt, så respekt til ham :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jeg vil sq også gerne se den kommer den som biograf film ?

Jeg vil sq også gerne se den kommer den som biograf film ?

Jeg tror sørme også det er noget jeg ville betale for at se, for en gangs skyld ;)

- sh0rtaaay

Jeg tror sørme også det er noget jeg ville betale for at se, for en gangs skyld ;)

Siger han nu... Et par måneder før den kommer i biografen, suger han den så på en af Napsters nye konkurrenter, og går aldrig i biografen :D. Lækkert at se at du støtter Napster gutten, sh0rty ;)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Siger han nu... Et par måneder før den kommer i biografen, suger han den så på en af Napsters nye konkurrenter, og går aldrig i biografen :D. Lækkert at se at du støtter Napster gutten, sh0rty ;)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Er sh0rtaaay til warez?

Er sh0rtaaay til warez?

Er bange for det... *Ringer til APG*

:D

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster