vRes under udvikling til Dev-C++

Tags:    it-nyheder

User
Bruger #347 @ 06.10.02 15:49
Snart bliver det også muligt for brugerne af det populære freeware værktøj Dev-C++ at programmere windows applikationer vha. drag & drop som vi kender det fra Borland C++ Builder.

Hmm.. ja det skal nok give dem flere brugere, jeg synes dog ikke det virker vildt fedt.

- sh0rtaaay

Snart bliver det også muligt for brugerne af det populære freeware værktøj Dev-C++ at programmere windows applikationer vha. drag & drop som vi kender det fra Borland C++ Builder.

Jeg syntes det det er vildt FEDT

MVH.

Computerfreak.

Hmm.. ja det skal nok give dem flere brugere, jeg synes dog ikke det virker vildt fedt.

Dammit sh0rty, RAD er altså ikke nødvendigvis en dårlig ting :). Der er altså også noget der hedder unødvendigt arbejde, og det er imo utroligt unødvendigt arbejde at sidde og skrive hvordan ens kontroller skal placeres :)

Tror klart at det er et skridt i den rigtige retning...

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

User
Bruger #347 @ 08.10.02 22:29
Jeg har spurgt Kip Warner hvor langt han var nået og fik følgende svar.
"im done accelerators and about half way done bitmaps, cursors, and icons. im trying really hard to make it a high quality app".

Desværre fik jeg også at vide at det kommer til at koste et engangsbeløb på omkring 15$. Hvis du mener at det er for meget kan du jo joine #bloodshed @ Undernet og snakke med ham om prisen :)

t