Shafth>> Lad vaere med at snakke om noget du ikke har klap forstand paa, det forvirre langt mere end det gavner!
Troels>> Joh Delphi bliver bestemt benyttet professionelt! Jeg kender blandt andet to hardcore programmoere der arbejder med det! Men det er nok generalt mest i USA at Delphi bliver brugt i stor forbrug! Derudover er der et hav af universiteter og laereinstitiuationer der underviser i Delphi!
Robert Larsen>> Det passer ikke helt! Det er korrekt at Delphi ikke kan det samme som C, blandt andet fordi Delphi ikke kan skrive drivers (Men det mener jeg bestemt Pascal til gaengaeld kan) Men Delphi kan det samme som C++!!!! Du har ret i at Delphi ikke haandtere strenge paa samme maade som C++ og at der derfor let kan opstaa problemer ved faelles deling af moduler (DLL, Com osv.) Men modsat betydet det ogsaa at C++ vil havde problemer med DLL der er skrevet i Delphi. Min personlig mening er at Delphi er langt mere genial til at haandtere strings og arrays end C++! Og den er da heller ikke laengere end at du kan bare lave dine egne typer strings i Delphi saa C++ kan haandtere dem! Og ja PChar findes altsaa ogsaa i Delphi!
Nu haaber jeg ikke at jeg har fornaermet dig!