DesignIntf

Tags:    delphi

User
Bruger #75 @ 13.04.02 16:47
Jeg skal bruge designintf.dcu, vil en venlig sjæl sende den til mig, hvis de har den. Selvom jeg har Delphi 6, kan jeg kun finde DesignIntf.pas.

mt.clemmensen@vip.cybercity.dk



Med venlig hilsen

Mikkel Bøg Clemmensen
mt.clemmensen@vip.cybercity.dk




4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg skal bruge designintf.dcu, vil en venlig sjæl sende den til mig, hvis de har den. Selvom jeg har Delphi 6, kan jeg kun finde DesignIntf.pas.

mt.clemmensen@vip.cybercity.dk



Med venlig hilsen

Mikkel Bøg Clemmensen
mt.clemmensen@vip.cybercity.dk


Kopier DesignIntf.pas til C:\\Programmer\\Borland\\Delphi6\\Lib
og til C:\\Programmer\\Borland\\Delphi6\\Source

Så compiler delphi den selv.

Why Aren't You Coding ?
Aaangel



User
Bruger #75 @ 14.04.02 19:56
Det virkede... Nu mangler jeg bare proxies.dcu. Den efterspørger proxies i DesignEditors.dcu.


Med venlig hilsen

Mikkel Bøg Clemmensen
mt.clemmensen@vip.cybercity.dk




Hej,

Du må meget undskylde, det er ikke dig personligt. Men læser folk da ALDRIG den dokumentation
der følger med Delphi?????? I hjælpe filen står der KLART og TYDELIGT at Delphi 5's DsgnIntf er
blevet afløst af DesignIntf og DesignEditors. Desuden står der at hvis man anvender DesignEditors skal man tilføje DesignIde.dcp til sin package's required liste.

Det er forkert og en potentiel fejlkilde at overflytte source filer fra Delphi 5 eller tidligere, når det
drejer sig om filer der knytter sig til måden Delphi fungerer på.

---
Thomas Due
tdue@mail.dk



User
Bruger #75 @ 15.04.02 18:12
Jeg har sq da kigget i hjælpen. Jeg har tilføjet designide til min package, jeg har brugt DesignIntf og DesignEditors, i forevejen. Mit problem er der desværre stadigvæk. Som om det hjalp... hmf...

Thomas >> Kig lige i din designmenus og se om din uses ikke henviser til Proxies.

Det kan være det er fordi at komponenten kun er beregnet til Delphi 2 og Delphi 3...?


Med venlig hilsen

Mikkel Bøg Clemmensen
mt.clemmensen@vip.cybercity.dk
[Redigeret d. 15/04-02 18:58:37 af Mikkel B. Clemmensen]



t