Godaften...
Dette problem har desværre eksisteret længe, og det er nok svært at gøre noget ved. En start kunne dog være at forsøge at orientere brugerne om at de muligvis er ved at poste et forkert sted, hvilket nu er gjort. Vil man poste i Java foraet, står der en lille notits nederst, der fortæller om det. Håber at det kan hjælpe på problemet.
Jeg kan se at der er en del forskellige holdningerDen officielle holdning fra Udvikleren.dk er meget tæt på den Erik kommer med. JavaScript hører IKKE til i Java foraet, men derimod HTML/CSS, der lige nu er den teknologi der passer bedst. Det er muligt at Clientside scripting får sin egen tech på et tidspunkt. Derudover vil jeg bede jer om at forsøge at holde en pæn tone, når i diskuterer. Dette er lige nu baseret på nogle af de knap så pæne udtalelser som Jimmi er kommet med, men gælder naturligvis alle. At Erik beder en person om at rykke sit spørgsmål til det rigtige forum skal opfattes som en god ting! Der kommer en del nye til her på sitet, og det er utroligt godt at der er nogen af de lidt mere garvede brugere til at hjælpe dem lidt i gang.
Det skal yderligere heller ikke opfattes som en negativ ting at Erik vælger at flytte diskussionen hen hvor den hører hjemme, i stedet for at den skal fortsætte i en tråd der drejer sig om noget helt andet, i et forum der drejer sig om noget helt andet.
Jeg beklager den irritation det har skabt mht. Java/JavaScript, og håber at det bliver bedre nu, uden at vi skal tage mere drastiske metoder i brug
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster