PHP vs. ASP

Tags:    snak

<< < 123 > >>
Jeg står med et valg mellem PHP og ASP. Jeg er nybegyndere så jeg vil gerne vide, hvilket sprog er det nemmeste? Jeg ved ikke om det her forum er det rette sted at skrive spørgesmålet i. Hvis det ikke er, hvor skal jeg så skrive det henne. Altså mit spørgesmål er: hvilket sprog er det letteste, PHP eller ASP.

Med Venlig Hilsen:
Chadi

http://www.chadi.aab-net.dk

23 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt -4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Sjovt nok er CHadi's hjemmeside stadig den samme som i 2003 :D

dafuq

Indlæg senest redigeret d. 23.06.2013 20:03 af Bruger #17647
Ja okay - jeg beklager meget at jeg har svaret på en 10 år gammel tråd. Og jeg er ked af at have fået -12 stemmer pga. det. Jeg søgte bare infomationer og svarede uden at kikke datoer, men det er ikke min skyld at det ikke bliver slettet eller noget.

Jeg anbefaler klart PHP

Jeg synes heller ikke du skal bruge penge på bøger. Søg på nettet og prøv dig frem, og støder du på problemer kan du jo altid spørge her inde.

Samtidig er servere som understøtter PHP billigere end dem som understøtter ASP.

Jeg lærte det helt selv for 8 år siden og i dag koder jeg meget avancerede projekter :-)

Lige nu er jeg igang med at lære ASP på Teknisk Skole, men ASP er noget værre lort for at sige det lige ud, der er ikke andet end fejl...

- Held og lykke!

Indlæg senest redigeret d. 16.06.2013 23:45 af Bruger #17284
<< < 123 > >>
t