Klokken er nu 03:16 natten til tirsdag og jeg føler mig rimelig underholdet ved at læse denne tråd og nu vil jeg så smide lidt brænde på bålet.
Først var der en som påstå at Microsoft programmører ikke kunne finde ud af at programmerer i VB, som du sikkert har fundet ud af siden (håber jeg
), så er det sgu svært at designe et programmerings sprog, hvis man ikke kan finde ud af
Microsoft's programmer er programmeret i .... - Jeg har kun hørt en brugbar konklussion indtil videre, sorry kan ikke huske navne på folk som har placeret de forskellige indlæg, men det var ham/hende som påstå at noget var lavet Assembler og noget i C++.
Jeg tror ikke at vi kan finde svaret på det perfekte sprog, men da vi delvist taler om Windows som OS, hvordan kan det være at ingen endnu har nævnt DLL (Dynamic Link Library) filer. Det er ganske vist ikke et stykke program kode lavet i et dertil designet programmerings-sprog, men de kan laves i Delphi, C++, VB etc. Er det måske ikke en fordel at bruge et sprog som kan integeres med de andre, uden at det nødvendigvis behøver at være crossplatformed. DLL'er kan jo bringes os tilbage til det at Microsoft ikke bruge VB selv. Hvis som en sagde at det er så dejlig hurtig at banke noget på benene i VB, kunne det måske så ikke tænktes at de måske har brugt VB til at skrive nogen af alle deres DLL'er i ?
Og så var der ham som mente at Delphi ikke kunne kodes uden forms for så ville det bare være pascal. Til dig vil jeg bare sige at det ikke er så svært at kode i delphi uden forms, det er faktisk meget nemt... Er det så som at kode pascal, NEJ. Jeg kan såmendt stadigvæk bruge mine Dialoger og componenter. Det hele skal bare laves i Runtime.
Og det var så det...
Why Aren't You Coding ?
Aaangel