Nyt bugtracking system

Tags:    snak

Hej udvikleren,

Så tog jeg mig sammen her i weekenden og kodede en lille web applikation til at holde styr på bugs og features i mine programmer. Jeg var blevet træt af at holde styr på det hele på en blok og begyndte at lede efter en fornuftigt program til at håndtere dette. Der var en masse programmer derude, men ingen jeg nemt kunne få adgang til, installere og var kørende med det samme (bugzilla var vist det tætteste jeg kom noget ordentligt), så jeg tog min sammen og skrev dette i løbet af en enkelt lørdag. Det er en tidlig beta, men jeg tænkte at hvis jeg skulle have brug for det så kunne jeg ligeså godt smide det ud på nettet, så alle kunne få gavn af det. Lad være med at tage det for mere end det er (en web applikation der blev skrevet på en lørdag)... men ris/ros, bugs og featureforslag er altid velkomne, bare send dem på mail til softtrack@vikingworks.dk, eller skriv dem her i tråden...

hent det her:
www.vikingworks.dk
eller direkte her:
www.vikingworks.dk/download.php

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Praesto et Persto

[Redigeret d. 21/08-05 11:06:44 af Brian Hvarregaard]

Det ser lovende ud. Faktisk har jeg brug for at bugtracking system til alle mine privatprojekter og det her ser ud til at kunne bruges når de sidste små ting er på plads. :)

Mvh. Thomas Lykke Petersen

Det var netop også det jeg skulle bruge :-) jeg har mange nye ideer på tegnebrættet, så der skulle komme noget nyt inden længe.

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
Praesto et Persto

t