iBar - nu i beta version

Tags:    snak

<< < 12 > >>
Hey Udviklere,

[Denne tråd er relateret til tidligere emner her på sitet: http://www.udvikleren.dk/thread.php?techid=&f=18&t=260 og http://www.udvikleren.dk/thread.php?techid=&f=18&t=262]

Så fik jeg endelig lavet en beta klar af iBar! Der er blevet fixet en masse småting rundt omkring, og så er der tilføjet en indikator der viser hvor høj hastighed man uploader og downloader med lige nu, for dem der er interesseret i den slags :)

I kan igen finde mere information på www.tsw.dk, hvor I også finder et downloadlink. Jeg ser meget frem til at høre lidt kommentarer fra jer, dog gerne på tsw.dk, i håb om at vi kan holde diskussionen samlet et sted :). Spørgsmål og kommentarer er dog også velkomne her, Jeg skal besvare så godt jeg kan. God fornøjelse!

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

14 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Damn. Mindre problem. Gjorde tv-delen lidt bredere hvilket resulterede i at luk og indstillinger blev skubbet ud af baren :S.
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

Hej Jonas,

Der bliver en popup menu i næste beta, så man kan tilgå Indstillinger og Luk derfra :). Indtil videre kan du bruge F8 for at komme i settings og løse problemet.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Lige en ting mere. Det kunne være nice med en eyedropper til at vælge farven med. Så man ikke behøver at tage et screenshot af sit skrive bord, sætte det ind i en tegneprogram og derefter indtaste det i iBar. Eller at kunne gør hele baggrunden på baren transparent. Men så begynder det måske at blive besværligt.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

[Redigeret d. 23/07-05 08:38:40 af Jonas (Decko)]

Jeg vil bare lige sige at iBar nu er ude i beta 2, for dem af jer der bruger programmet :). Mere info samme sted som sidst!

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

<< < 12 > >>
t