iBar - nu i beta version

Tags:    snak

<< < 12 > >>
Hey Udviklere,

[Denne tråd er relateret til tidligere emner her på sitet: http://www.udvikleren.dk/thread.php?techid=&f=18&t=260 og http://www.udvikleren.dk/thread.php?techid=&f=18&t=262]

Så fik jeg endelig lavet en beta klar af iBar! Der er blevet fixet en masse småting rundt omkring, og så er der tilføjet en indikator der viser hvor høj hastighed man uploader og downloader med lige nu, for dem der er interesseret i den slags :)

I kan igen finde mere information på www.tsw.dk, hvor I også finder et downloadlink. Jeg ser meget frem til at høre lidt kommentarer fra jer, dog gerne på tsw.dk, i håb om at vi kan holde diskussionen samlet et sted :). Spørgsmål og kommentarer er dog også velkomne her, Jeg skal besvare så godt jeg kan. God fornøjelse!

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

14 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey Udviklere,

[Denne tråd er relateret til tidligere emner her på sitet: http://www.udvikleren.dk/thread.php?techid=&f=18&t=260 og http://www.udvikleren.dk/thread.php?techid=&f=18&t=262]

Så fik jeg endelig lavet en beta klar af iBar! Der er blevet fixet en masse småting rundt omkring, og så er der tilføjet en indikator der viser hvor høj hastighed man uploader og downloader med lige nu, for dem der er interesseret i den slags :)

I kan igen finde mere information på www.tsw.dk, hvor I også finder et downloadlink. Jeg ser meget frem til at høre lidt kommentarer fra jer, dog gerne på tsw.dk, i håb om at vi kan holde diskussionen samlet et sted :). Spørgsmål og kommentarer er dog også velkomne her, Jeg skal besvare så godt jeg kan. God fornøjelse!

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Hej

Så kom det endlig det jeg havde ventet på, jeg er på vej ind på siden for at downloade programmet. Kommer tilbage når jeg har prøvet det med en kommentar.

Mvh.

Søren

Den overlapper min denne computer bar i toppen af skærmen men det er der jo ikke noget at gøre ved :(.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

Glæder mig til at prøve det på min normale pc. Sider ved min "knap-så-bærbare" som den er blevet døbt da den ikke virker uden at være sat til en stikkontakt. Når du skriver det er gratis at prøve den i 14 dage går jeg ud fra at det ikke bliver freeware??

G e-- h! !r y--

Hey Udviklere,

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

hmm 14 dage...
Hmm lidt ked af det ikke bliver freeware.
Det holder mig fra at hente det.
Men okay du skal jo også tjene nogle penge :d

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
Msn: K_r0y@hotmail.com
-- Problemer er til for at blive løst :) --

Hey,

Nej, det bliver (desværre) ikke freeware. Det bliver det primært ikke fordi jeg vil få nogle omkostninger udover dem jeg har haft til at udvikle programmet, da iBar kræver en server der leverer indhold, som jeg selv skal betale, vedligeholde osv. :). Jeg kan dog sige at iBar ikke bliver specielt dyrt at erhverve sig til den tid!

Mht. de 14 dages prøvetid er det ikke noget i skal bekymre jer om lige nu. Så længe programmet er i beta, vil de konti som bliver brugt blive udvidet når der er brug for det, så de ikke udløber. Så Christian, du kan roligt tjekke iBar ud :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Hey Jonas,

Overlapper hvordan? Du må gerne sende mig et screenshot hvis det er - webmaster@<dethersite>.dk :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Der er ikke så meget at sende screenshot af. Når programmet kører kan man kun se iBaren. Når jeg lukker det kommer min denne computer bar tilbage igen.

G e-- h! !r y--

Er der en grund til at skift nummer knapperne er forskellige eller er det en fejl? Se evt. www.decko.1go.dk/ibar.png (skal pastes ind i adresselinjen før det virker)

G e-- h! !r y--

Hej Jonas,

Mystisk, jeg testede det nemlig for et stykke tid siden, og der kunne jeg fint have både en "Denne computer" bar og en iBar åben - de blev blot placeret under hinanden.

Mht. dit screenshot vil jeg tro at det ser sådan ud fordi panelet med Winamp info ikke helt får nok plads. Jeg skal nok kigge på det, i mellemtiden kan du prøve at rode lidt rundt med det og se om det ikke ændrer sig, via Indhold fanen i Indstillinger :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Fandt ud af det. Det var fordi den skjultes automatisk og forsvandt under iBaren. Har løst det ved at sætte denne pc baren til altid øverst. Så kan jeg godt skjule den automatisk.

G e-- h! !r y--

<< < 12 > >>
t