Email ringetone til mobiltelefon

Tags:    snak

Jeg har lige brygget et lille system sammen, så man kan sende en ringetone til sin mobiltelefon og ville i den forbindelse gerne lige høre om der ikke er nogen der vil prøve at teste om ringetonerne rent faktisk ankommer.

Man skal bare sende en email med en midi som attachment til følgende email adresse:

bionic@warpmail.net

Emnelinien skal være det telefonnummer (inklusiv landekode, dvs +45 eller 45) du gerne vil have skal modtage filen.

Man kan kune sende midi-filer.

Håber dere er et par stykker der lige vil teste og melde tilbage.

Med venlig hilsen Mads

PS. Hvis det går lidt langsomt, er det sandsynligvis fordi den afsendte email venter et eller andet sted. Det sker som regel på gratis tjenesterne, når der er meget trafik. På et eller andet tidspunkt skal ringetonen dog nok komme tilbage..

[Redigeret d. 30/06-05 18:31:50 af mads]

[Redigeret d. 30/06-05 22:09:30 af mads]

Emailen skal have et emne, som svarer til det telefonnummer du gerne vil sende midi filen til. Eksempelvis "4560848396" eller "+4560848396", hvis du vil sende den til mig. Midi filen skal bare attaches som et standard attachment - min server pakker mailen ud og ekstraherer midi filen.

Glemte også lige at nævne, at det ikke koster noget og at det naturligvis ikke er et forsøg på at indsamle oplysninger om telefonnumre eller email adresser af nogen art.

Vil også gerne lige fortælle, at man faktisk kan proppe flere midi filer ned i sin mail. De ankommer så en efter en på mobilen nogle sekunder efter.

[Redigeret d. 01/07-05 02:11:34 af mads]

Doh! .. Jeg havde en fil pointer, som ikke var åben til at skrive binære data, hvilket resulterede i at alle 0x0a i midi filerne blev konverteret til 0x0a 0x0d. Det er fikset nu...

Det ser også ud til, at Outlook ikke sender midi'erne som multipart, hvilket jeg ikke havde taget højde for.

Dig med town.mid fik vist en ubrugelig midi tilbage. Beklager, men du kan jo prøve igen.. :)

[Redigeret d. 30/06-05 23:36:05 af mads]

Doh! .. Jeg havde en fil pointer, som ikke var åben til at skrive binære data, hvilket resulterede i at alle 0x0a i midi filerne blev konverteret til 0x0a 0x0d. Det er fikset nu...

Det ser også ud til, at Outlook ikke sender midi'erne som multipart, hvilket jeg ikke havde taget højde for.

Dig med town.mid fik vist en ubrugelig midi tilbage. Beklager, men du kan jo prøve igen.. :)

[Redigeret d. 30/06-05 23:36:05 af mads]

Det går nok :) - har ikke hentet den endnu da min opsætning til det ikke lige er lavet endnu! :)

Casper

Sorry til alle, som benytter sig af denne mail2push gateway. Jeg er desværre nødt til at lukke ned for den, da den er blevet en smule for populær.

t