Hjælp til test af system

Tags:    snak

Hejsa alle,

jeg ved ikke om der er nogen, som læser denne gruppe, men jeg kunne godt tænke mig lidt hjælp til at teste et stykke software, jeg har lavet.

Det er et system, som kan modtage og sende SMS beskeder og det jeg gerne vil teste er kompatibiliteten med forskellige mobiltelefoner. Jeg har desværre kun en 4-5 telefoner at teste med, så hvis nogen er interesseret i at hjælpe vil jeg blive glad.

Det eneste man egentlig skal gøre er at sende beskeden "joke" (uden anførselstegn) til nummeret. Man vil så få en vittighed retur som tak for hjælpen. Det koster ikke noget ud over almindelig SMS takst og er kun for at teste indkommende beskeder.

Med venlig hilsen Bjoern

[Redigeret d. 11/11-05 18:16:08 af Bjorn]

Hejsa alle,

jeg ved ikke om der er nogen, som læser denne gruppe, men jeg kunne godt tænke mig lidt hjælp til at teste et stykke software, jeg har lavet.

Det er et system, som kan modtage og sende SMS beskeder og det jeg gerne vil teste er kompatibiliteten med forskellige mobiltelefoner. Jeg har desværre kun en 4-5 telefoner at teste med, så hvis nogen er interesseret i at hjælpe vil jeg blive glad.

Det eneste man egentlig skal gøre er at sende beskeden "joke" (uden anførselstegn) til nummeret 29644997. Man vil så få en vittighed retur som tak for hjælpen. Det koster ikke noget ud over almindelig SMS takst og er kun for at teste indkommende beskeder.

Med venlig hilsen Bjoern

Hej

jeg har lige prøvet med min nobil, og det virkede. Det er en sony ericsson T630.

Mvh.

Søren

Hejsa alle,

Det eneste man egentlig skal gøre er at sende beskeden "joke" (uden anførselstegn) til nummeret 29644997. Man vil så få en vittighed retur som tak for hjælpen. Det koster ikke noget ud over almindelig SMS takst og er kun for at teste indkommende beskeder.

Med venlig hilsen Bjoern

hvordan virker det system egentligt ?

Nokia 7650 virker!

Casper

Sonyericsson t610 /m sonfon debillos virker
>>>Swiatecki<<<

3's LG samt Ericcsons virker fint..

Men SMS skulle også gerne være rimeligt standariseret..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Hej .. :) ..

Tak til alle, der har prøvet.. Det er jeg glad for. Indtil videre kører det vist meget glat. :) ...

Nogle Siemens telefoner pakker SMS beskederne ind, så dem er jeg for eksempel nødt til at extrahere før jeg kan parse dem.

Jeg har en parser, som gerne skulle tage hensyn til det meste, men man ved jo aldrig.. :)

Nogle Siemens telefoner pakker SMS beskederne ind, så dem er jeg for eksempel nødt til at extrahere før jeg kan parse dem.

Jeg har en parser, som gerne skulle tage hensyn til det meste, men man ved jo aldrig.. :)

Hvis nogen skulle undre sig, så havde jeg lige systemet nede for en kort bemærkning, så det kan godt være der er nogle af svarene der er blevet lidt forsinkede.

Tak til dem der hjalp med at teste. Der var lidt problemer med EMS koderede beskeder, men det skulle vist være fikset nu.

t