Vi lige spørge alle jer udviklere, om det kan være rigtigt at når man kommer ind her på udvikleren.dk for at finde svar på nogle spørgsmål, så finder en tråd med præcist det samme spørgsmål, men hvor svaret ikke er det fordi man åbentbart skal kontakte manden, som svarede, via msn eller e-mail...
kan godt ske det er en del lettere lige at få koden over e-mail men i stedet for at vi andre brugere skal til at oprette et spørgsmål fuldstændig identisk med det der er stillet, så kunne det være smart at man postede svarene her på udvikleren.
Udvikleren.dk er egentlig et forum hvor udviklere kan komme for at søge hjælp og for at finde svar, men når man så søger hjælp og finder denne her i et spørgsmål magen til sit eget:
"Kan du ikke lige sende det som mail?"
det kan så oversættes til:
"Kan du ikke sende det til mig så alle de andre, med samme problem ikke får noget svar?"
Jeg synes det er sørgeligt at man ikke kan finde ud af at gå herind for at få de oplysninger man vil ha...
for mig at se er det lige så let at gå herind, som det er at tjekke sin mail...
Så det jeg vil sige er:
Hvorfor må vi andre brugere ikke se svarende?
Fuldstændig enig med dig, det er jo ligesom det der er meningen at flere mennesker kan få glæde at svarene.
-Thomas
-------------------------------------------------------
Visual Basic noget for dig?
tjek Visual Basic-Gruppen
http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=41