hvad skal jeg gøre

Tags:    snak

User
Bruger #985 @ 08.10.04 21:14
hey

jeg for de sure

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /usr/home/web/sth22337/index.php:2) in /usr/home/web/sth22337/community/forside.php on line 4

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /usr/home/web/sth22337/index.php:2) in /usr/home/web/sth22337/community/forside.php on line 4

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/web/sth22337/index.php:2) in /usr/home/web/sth22337/community/forside.php on line 7

hvad kan jg gør for og få det væk har prvt sådan men det virker ikke

<?php
ob_start();
//Vi starter sessions
session_start();
//Hvis ikke sessions er sat, bliver man sendt til login.php
if(!isset($_SESSION['s_brugernavn'], $_SESSION['s_admin'])) {
header("Location:not_login.php");
exit;
}
Ob_end_flush();
?>

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg læste lige lidt om funktionen ob_start og tror at funktionen skal være tilknyttet til en anden funktion. Prøv følgende og se om det virker:

<?php

function callback($buffer) {
return $buffer;
}

ob_start("callback");

//Vi starter sessions
session_start();
exit;
}
ob_end_flush();
?>

Husk foresten at det er ob og ikke Ob som du skrev i din kode, hehe...

Men som sagt hvis det ikke virker må det jo betyde at der er blevet sent noget data før output buffering'en blev sat igang... Og så er det jo ikke i det lille kodestykke at fejlen ligger :)

// Your brain is your weapon, do not waste it!!

hey

jeg for de sure

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /usr/home/web/sth22337/index.php:2) in /usr/home/web/sth22337/community/forside.php on line 4

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /usr/home/web/sth22337/index.php:2) in /usr/home/web/sth22337/community/forside.php on line 4

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/web/sth22337/index.php:2) in /usr/home/web/sth22337/community/forside.php on line 7

<?php
ob_start();
//Vi starter sessions
session_start();
exit;
}
Ob_end_flush();
?>

Du er sikker på at der ikke er html før dit php? Eller en inklude fil som indholder html.
mxs @ http://poet.frac.dk
Slamkodning for fred

User
Bruger #985 @ 08.10.04 21:29
hey

jeg for de sure

<?php
ob_start();
//Vi starter sessions
session_start();
exit;
}
Ob_end_flush();
?>

Du er sikker på at der ikke er html før dit php? Eller en inklude fil som indholder html.
mxs @ http://poet.frac.dk
Slamkodning for fred

mit systm er bygget op sådan

jeg har en indx side hvor jeg inkluder min side hvor session er i og ved ikk hvordan jeg skal få deet til og virke

t