Programmerings Magasin

Tags:    snak

Hej alle udviklere

Jeg har fået en ide om at lave et programmerings magasin (online) men har brug for flere hvis det skal realiseres...

Formålet var at lave et magasin der indeholdte:
- Nyheder om .Net og andre teknologier og programmerings sprog
- Artikler om programmering (guides, tutorials, m.m.)

osv.

Hvad der nu er relevant til sådan et magasin...
Nogle interesseret ?

Mvh
Anders

[Redigeret d. 13/09-04 06:58:33 af Anders Jacob Hansen]

Jeg synes det lyder som en udemærket ide, men det er ikke ens betydning med at jeg synes det er nødvendigt.
Hvorfor lave endnu en udvikleren.dk klon?
Jeg synes der kommer flere og flere af disse sider, og de indeholder stort set allesammen det samme.
For mig at se er det også en del nemmere at finde information når det hele er koncentreret et sted.

Hvis der skulle laves endnu en side som udvikleren, burde man måske lave noget som ikke alllerede eksisterer.
Men det har jeg ikke lige nogen ide til nu :)

Ellers ville jeg generelt godt være med til at skabe sådan en side.

Nu tror jeg ikke at idéen var at konkurrere med Udvikleren, men at lave et online blad med programmeringsartikler, nyheder, osv.

Nu tror jeg ikke at idéen var at konkurrere med Udvikleren, men at lave et online blad med programmeringsartikler, nyheder, osv.

Konkurrence?
Det var skam ikke det jeg mente.
Det jeg mener er at jeg synes det er unødvendigt med mere af det samme.

Konkurrence?
Det var skam ikke det jeg mente.
Det jeg mener er at jeg synes det er unødvendigt med mere af det samme.

Må give Troels ret, det har intet med hinanden at gøre. Udvikleren er en portal, mens det Anders vil lave er et online "magasin" (Lidt ligesom et spilmagasin ell. lign., men om programmering). Syntes bestemt ikke det har det mindste at gøre med hinanden!

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Jeg synes det lyder som en god idé med sådan et "magasin". Men jeg tror det vill munde ud i at blive noget lignende udv da jeg tror at man ville lave et forum på en sådan side.

-------------------------------------------------------
Jonas (Decko)
http://www.growyourownshit.com/users/Decko
-------------------------------------------------------

Men med hensyn til klon af udvikleren: Udvikleren er nu også en klon af et eller andet, det kan du være sikker og vidst på!

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Det jeg mente var som Troels og The-Freak skriver: et online magasin og evt. enkelte print versioner... Det er på ingen måde ment som en konkurrence til Uvikleren.dk

Nogle interesseret?

Mvh
Anders

t