webcam ??

Tags:    snak

Hej ...

Jeg søger et program der kan optage fra webcam og sende det live til en anden pc i fuld skærm størrelse...

Hilsen T3RK3L

6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej ...

Jeg søger et program der kan optage fra webcam og sende det live til en anden pc i fuld skærm størrelse...

Hilsen T3RK3L

*TROR* at Windows Media Encoder kan gøre det *TROR*

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Hej ...

Hilsen T3RK3L Jeg har et Creative WebCam... og der fulgte der et program med der hedder Creative Webcam Monitor.... Det kan jeg sende billeder fra mit webcam på nettet med

//Emilbp

er det live film du kan ligge ud ???

Nej... Jeg kan maks ligge et billede ud hvert sekund... men så er det jo også næsten hele tiden...

Film kan den ikke lægge ud...

//Emilbp

Som "The-Freak" nævner det, kan det gøres med windows media encoder.

Det kan hentes her:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5691ba02-e496-465a-bba9-b2f1182cdf24&DisplayLang=en

I programmet kan du streame både lyd / video fra diverse enheder, samt streame filer.

Hej ...

Hilsen T3RK3L
Jeg har et Creative WebCam... og der fulgte der et program med der hedder Creative Webcam Monitor.... Det kan jeg sende billeder fra mit webcam på nettet med

//Emilbp

Hej ...

Hilsen T3RK3L Jeg har et Creative WebCam... og der fulgte der et program med der hedder Creative Webcam Monitor.... Det kan jeg sende billeder fra mit webcam på nettet med

//Emilbp

er det live film du kan ligge ud ???

Hvis det må være til linux kan jeg anbefale ffmpeg. Det kan sende i en hel masse forskellge formater, både live (med og uden lyd) og still.
--
Thus, I conclude

t