Forslag til en ny internetlov...

Tags:    snak

Ved ikke om der har været debat om det før, men i den tid jeg arbejdede med Realmadrids.dk ærgede jeg mig hele tiden over manglen på billeder og syntes at denne lov burde eksistere:

Hvis en side kalder sig official (F.eks The official site of Sussi og Leo) så er billederne på siden til fri benyttelse på alle hjemmesider

Eller mellemudgaven:

Hvis en side kalder sig official (F.eks The official site of Sussi og Leo) så er billederne på siden til fri benyttelse på alle fansider (I denne omgang til Sussi og Leo).

Det vil sige hvis du laver en fanside om Sussi og Leo så kan du frit benytte billeder fra siden på din side.

Det må være op til den individuelle at give lov til brug af billederne.

--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin

det vil jeg også mene....
alle har da ret til at have billder og andet materiale på nette selvom det så er en officel side, er det OK med copyrigth....

hvem skulle i øvrigt ved tage denne lov......

Mvh. Jop...

[Redigeret d. 02/05-04 20:10:27 af Jop Jopsen]

det vil jeg også mene....
alle har da ret til at have billder og andet materiale på nette selvom det så er en officel side, er det OK med copyrigth....

hvem skulle i øvrigt ved tage denne lov......

Mvh. Jop...

[Redigeret d. 02/05-04 20:10:27 af Jop Jopsen]

Jeg er ret sikker på at hvis du skriver en mail til webmaster på siden og fortæller at du gerne vil bruge nogle billeder til din egen fan side som du er ved at bygge op. Hvis du skriver det så er jeg sikker på at du får lov da det kun gavner den enkle med en fan side med billeder på.

MxS @ http://mxs.frac.dk
Slamkodning for fred

Jeg fik slet ikke nogen svar på de spørgsmåk jeg sendte til de officiale sider, selv om jeg faktisk skrev på spansk til dem...

Hvem skulle indføre den lov?

Ved ikke specielt meget om udenlandske partier, men et parti som enhedslisten, der mildest tal og efter min mening desværre ikke har meget at sige angående stemmer i folketinget, kunne måske være intereseret, da de gerne vil have kamp mod de store, men spørgsmålet er hvor meget det vil interesere dem...

Ved ikk om jeg forlanger for meget med at efterlyse en anden grund til at det ikke er rimligt...

Det ville formentlig øge mulighederne for at søge information om musikken navne, fodboldholdene og en masse andre spændene sager...

t