Jeg er enig i hvad Simon Jensen siger. Det vil nok hjælpe.
Dette er nok sket da du har serfet rundt på nettet, og så har den automatisk installeret en fil der gør det. Så det er ikke en fejl fra microsoft's side.
Jeg ved ikke hvad du kan kalde det en virus? Måske!!!
Men der er da nogle løsninger. Hvis det er en virus er det klart at få andskaffet dig et antivirus program. Hvis du ikke har et.
Men det kunne også være en fil som bare er installeret gør det og så det ude.
Der er der to måder:
1)
Den ene er at hente en ny version af Internet exs... Ligge en fil ud på skrivbordet og slette det andet. Dog er det ikke så sjovt at internet exp... som blev installeret med Windows ikke kan slettes. Kun med at formattere pc'en. Men så kommer det til at fylde. :-(. Men Internet exp... kan selvfølgelig hentes på på microsoft's hjemmeside.
Jeg søgte under download på internet exp og fandt en masse versioner du kan vælge. Her er linken:
http://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?productID=5A8BB164-5FC3-4BE5-95BB-BA73EEED1CA6&freetext=&DisplayLang=en(den skal bare sættes sammen til en).
2)
Den bedste er at formattere hele LORTET (undskyld jeg bander).
Det lyder også som om at du aldrig har gjort det siden du fik pc'en. Hvis det er sandt, køre din pc sikkert langsomt. Og du vil blive utrolig imponeret over hvor hurtig den vil blive. Tro mig!!!
Selv gør jeg det fire gange om året (vær 3 måned). Og det hjælper.
Hvis du ikke ved hvordan helt precis. Må du sende en mail her på udvikleren og så er jeg villig til at skrive det GRUNDIGT. Men det bliver lidt svært at skrive. Men med en lille viden om pc'en kan du sagten gøre det.
Det kan da også være jeg under vurdere dig men det er et gæt. Jeg kender jo ikke en her på udvikleren PERSONLIGT!!!
Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk
Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...