Den Ultimate Portal til unge?

Tags:    snak

Vi sidder nogen gutter og har en mindre diskussion om hvad en sådan portal skal indeholde

nogen af jer der har nogle gode ideer til hvad sådan en portal kan indeholde?

husk dog på at det skal være gratis at bruge portalen, da vi mener, at det er noget svineri at få folk til at betale for den slags services. i skal heller ikke tænke på den tekniske del, det er udelukkende ideer. :)

~ Steffen

Nerd is a word only used by those who cant pronounce Intellectual
----------------------- EOF ----------------------

En masse sexede damer! og mænd...

Så skal der selvfølgelig være en chat, og så kunne det også være meget nice hvis der var noget så drenge kunne stille piger - og omvendt - spørgsmål om hvordan de opfatter forskellige ting og hvad man bare ikke skal gøre!

Dvs. Hvis du(i) vil finde et emne som alle unge og begge køn har interessere i, er det nok sex og/eller kærlighed.

// Great programs often follow great brains!

Nyheder om de kendte er også noget unge går meget op i!
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959

Nyheder om de kendte er også noget unge går meget op i!
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959

En side som omhandler sex tips (For nybegyndere og øvede;)) og oplysende ting om fx sex sygedomme osv, mode, mobiler, nyheder for de kendte, noigen der søger kærester... Altså alt som kan oplyse osv!!

nu kommer det helt stor spørgsmål, nogen der ville være interaseret i at teste sådan et beta system?

Nerd is a word only used by those who cant pronounce Intellectual
----------------------- EOF ----------------------

Har selv tænkt mig og lave en ungdoms af en slags side, men det bliver ikke lige det i har skrevet der kommer på. (Ville ihvertfald ikk selv synes det var så interesant). Hvis man ser bortset fra sex... Det kommer der i et hvis omfang på...

I øjeblikket er det de disse sektioner.

Spil (gratisspil.dk)
Afsløring af perverse stodere på chats (Lidt plat reality)
Musik (Links til musikvideo'er)

Og så lidt balndet nyheder... Men så bliver det sådan nogen felter man kan få fra andre sider.

t