Mit design...

Tags:    snak

Hej

Jeg har brugt lidt tid på og lave mit design til min side som snart åbner igen, men ville lige høre om det matcher mine konkurenter (Selfølgelig ment på en pæn måde) fint nok.

Mit nye design findes på www.realmadrids.dk/aktuelt.htm

Mens mine ""konkurenter"" er:

www.realmadrid.dk
www.8uch.dk/rmfk

My site -----) www.realmadrids.dk - BLiNK 1&2 - Real Madrids og Vejle Boldklub!?!

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Grafikken er da ikke tung.
Bare lige for at teste helt, så koblede jeg mit 56k modem til, det tog kun 3-5 sekunder at indlæse...

Nu til grafikken:
Dagens nyheder, Gårsdagens nyheder osv. kunne du godt gøre mere læselige. F.eks. ved at gøre skyggen til en anden farve, f.eks. lysgrå.

Selve designet er noget man har set før, og efter min mening, alt for mange gange.
Det hele er firkantet, og altså ingen nyskabelse der.

Personligt er jeg mest til runde bløde kanter, og ikke bare det der temmelig gamle firkantede skidt. Derfor laver jeg da også alle mine designs runde, evt. med bølger osv. Det lyder underligt, men det kommer til at se ekstremt godt ud, og desuden skiller det sig ud fra alle de andre.

Prøv bare at se på udvikleren. ALT er firkantet, og det er sgu kedeligt at se på. Dog har han lavet et logo som ikke er firkantet, men det kræver altså lidt mere end bare et logo.

Nu til farverne:
Din måde at blande farverne på er ikke helt galt, men baggrundsfarven skal ikke være blå.
Som du nok kan se, er der ikke meget der deler selve siden op med baggunden.. Du kunne f.eks. bruge en hvid eller lidt mørkere baggrund, også lysgrå f.eks.

Nu til teksten:
Teksten foroven og forneden det gule banner, tror jeg faktisk ville se pænere ud hvis du centrerede det.
Lige nu ser det for rodet ud, men prøv at centrere, jeg tror det hjælper.

Det var sådan set lige det jeg kunne finde på

[Redigeret d. 16/02-04 14:54:16 af Brian Nielsen]

Prøv bare at se på udvikleren. ALT er firkantet, og det er sgu kedeligt at se på.
[Redigeret d. 16/02-04 14:54:16 af Brian Nielsen]

Tingene er firkantede fordi de er lavet i stylesheets og derfor skal man ikke vente på at loade en masse grafik - udover det undrer det mig du synes det er kedeligt? Der er jo så mange detaljer og små finesser at det ikke bliver kedeligt?

Det er også lidt det jeg synes mangler på din side, Peter. Nogle detaljer, så det ikke ikke er så "ensformigt" - Bare et eller andet småt - i stil med den lille orange pil her på Udvikleren for nu at blive ved den :)

Og overskrifterne bør, som der var en anden der sagde have en lysere (eller ingen?) skygge - det ligner det er tværet ud.

- Christina

------------------------
Lykke er når ens forventninger svarer til virkeligheden.

Hej

Jeg har brugt lidt tid på og lave mit design til min side som snart åbner igen, men ville lige høre om det matcher mine konkurenter (Selfølgelig ment på en pæn måde) fint nok.

Mit nye design findes på www.realmadrids.dk/aktuelt.htm

Mens mine ""konkurenter"" er:

www.realmadrid.dk
www.8uch.dk/rmfk

My site -----) www.realmadrids.dk - BLiNK 1&2 - Real Madrids og Vejle Boldklub!?!

Dit design er utrolig tungt grafisk, det må ikke tage mere end 8-10 sekunder på et 56k modem, så ved jeg man siger, hvem har også 56k modem, med der er faktisk RIGTIG mange der har 44k opkobling via mobil kort på de bærbare.

Jeg sidder på en 256k linie og de tog 15-20 sekunder før siden var indlæst.

ToBo©om

Mange tak for jeres råd jeg vil afprøve dem han ad vejen...

Har du set lavet designet til www.realmadrids.dk? for det virkler lidt mærkeligt at der står "your title" oppe i toppen??

t