Er i klaaaar?!!?

Tags:    snak

User
Bruger #80 @ 28.11.03 10:25
Hey derude bag skærmene!!!!

Er i snart klar til at gå igang med December, og alt hvad det nu indebærer???!!!

Der er jo så mange ting man skal nå i december, og derfor er det vigtigt at prioritere :-) Jeg har personligt prioriteret julekonkurrencerne på Udvikleren.dk meget højt - og glæder mig til en enorm hyggelig og nørdet December-måned her på sitet.

Nu er det jo ikke nogen hemmelighed at jeg er ret indvolveret i julekonkurrencerne - så jeg håber SELVFØLGELIG at der vil være en kæmpe opbakning til arrangementet...

Jeg kan love at der ihvertfald vil være MEGET federe præmier på spil end sidste år - så lad os sætte nogle rekorder hvad angår besøgstal på sitet!!

Som i muligvis har hørt er vi på nuværende tidspunkt på en præmiesum der er over 35.000 kr. - disse præmier er fx; Webhoteller, bøger, merchandise, spil, dvd'er, hardware og meget mere...

Jeg håber på den mest aktive måned EVER!!!

Skulle nogen af jer her i sidste øjeblik have fået en idé til hvad der kunne gøre konkurrencerne ENDNU federe, så kan i stadig nå at fange os..... smid et indlæg her og fortæl om din december (der forhåbentligt indeholder UDVIKLEREN.DK) :-)

Kom med de fede idéer, det fede indlæg og skab den fede debat...

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
User
Bruger #55 @ 28.11.03 10:45
Det var da rigtig glædeligt at høre :):):)

Håber i laver lidt forskellig så der er opgaver næsten inden for alle kategorier så har alle en chance :)
Ellers har jeg ingen forslag. Forresten flot at i har skaffet så fine præmier.

Kaspar

User
Bruger #80 @ 28.11.03 11:16
Det var da rigtig glædeligt at høre :):):)

Håber i laver lidt forskellig så der er opgaver næsten inden for alle kategorier så har alle en chance :)
Ellers har jeg ingen forslag. Forresten flot at i har skaffet så fine præmier.

Kaspar

Vi har ihvertfald denne gang forsøgt at dele opgaverne omkring alle vore kategorier... Mange af konkurrencerne kan laves i flere forskellige sprog - så dette er selvfølgelig tilladt :D

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

Jeg så gerne at alle budene kom op på hjemmesiden, så man også kan se hvad de andre laver - ikke bare vinderen.
Og så eventuelt lade os udvikleren være med til afstemningen
-AH

Hey...

Jeg så gerne at alle budene kom op på hjemmesiden, så man også kan se hvad de andre laver - ikke bare vinderen.
Og så eventuelt lade os udvikleren være med til afstemningen
-AH

Begge dele er lidt svært, da vi kun har et døgn til hver konkurrence. Sidste år var det sådan at folk råbte og skreg hvis der var gået bare en halv dag og vi endnu ikke havde fundet en vinder :). Mht. dømning vil vi forsøge at være lidt flere til at bedømme i år, så afgørelsen bliver lidt mere nuanceret. Det er muligt at vi finder på en løsning så alle bud kan komme op, men det er ikke sikkert. Det kræver en del mere arbejde, og med 24 konkurrencer på 24 dage er vi i forvejen rimeligt stressede :).

Håber på en rigtigt stor deltagelse igen i år!

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jeg har en ide til aflevering af svarerne. Jeg ved det er lidt sent, men hva så...
Lav en seperat side med en uploadform sådan at man kan smide ens svar deri, evt. sådan man kan smide flere filer af sted.
Grunden til at I gerne må lave det sådan er at i kan være sikre på at I får alle informationer med, såsom UdvID og den rigtige tid.
Lyder det som en god ide eller?

//Snake|Eye

t