Hackers

Tags:    snak

Er der nogle der har filmen Hackers fra 1995. den er pisse god men glemte at optage den så det var lort. hvis i ejer den kan i ikke skrive så kan i sige hvor i købte den.
på vhs Husk det.

*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

5 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er der nogle der har filmen Hackers fra 1995. den er pisse god men glemte at optage den så det var lort. hvis i ejer den kan i ikke skrive så kan i sige hvor i købte den.
på vhs Husk det.

*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

Jeg har købt min i Læsehesten, Frederikshavn. Den var godt nok brugt, men den virker upåklageligt :)

Læsehesten kan også findes i Aalborg.

Hilsen Peter aka xtens
peter@xtens.dk
------------------------
Hvis man blander vand og salt, så bliver det til ILD!

på vhs Husk det.

*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

Hey,

Hvis du har mulighed for at købe over nettet burde den ikke være svær at finde. Amazon.co.uk har den på VHS for £6 = ca. kr. 72 ekskl. forsendelse :
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00004CT80/qid%3D1066646625/202-1039825-0746227

PS.: Deres grafiske hacker grænseflade er godt nok lidt spøjs... :)
---------------------------
"Yeah, I would've killed you, but I'm glad I didn't - the paperwork is a bitch"

[Redigeret d. 20/10-03 12:47:14 af Jacob Rohde]

Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:34 af Bruger #3530
på vhs Husk det.

Hvad er det der er så godt ved den ?
At den er møghamrende urealistisk ?

Hvis blot jeg vidste hvad der var så godt ved den. Hvis jeg personligt skal vælge mellem 1 af de 3 film som nu engang er blevet lavet, så vil jeg da foretrække 2'eren.

Jeg vil dog mene at filmene er værd at se 1 måske 2 gange, så heller ikke mere.

t