internet via en winxp com. hjælp

Tags:    snak

jeg har problemer med at sætte en computer til at vidre sende internettet til en anden com jeg har prøvet at lave brokoblinger og gateway og en proxy, som dog virkede med begrændsninger altså jeg kan sagtens downloade og se hjemmeside men jeg kan ikke spille i f.eks. counter strike eller battelfield.

hvad skal jeg gøre.

min mening er at jeg er middel til windows så i må gerne skære det ud i pap for mig

MVH silent

3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Problemet er vel at når du sidder "bag ved en anden" computer, så er din udvendige ip ikke lige med din interne ip, da du sidder på et netværk. Jeg har haft samme problem men har opgivet at løse det. Desværre. Tror ikke det kan løses.

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Problemet er vel at når du sidder "bag ved en anden" computer, så er din udvendige ip ikke lige med din interne ip, da du sidder på et netværk. Jeg har haft samme problem men har opgivet at løse det. Desværre. Tror ikke det kan løses.

jeg ved at på min tidliger skole sad vi bag en com og kunne stadig joine spil på nettet med cs fik aldrig prøvet bf1942, så der må være en løsning et sted. men tak for dit svar.

håber der er andre der ved noget om det.

MVH Silent

jeg ved at på min tidliger skole sad vi bag en com og kunne stadig joine spil på nettet med cs fik aldrig prøvet bf1942, så der må være en løsning et sted. men tak for dit svar.

håber der er andre der ved noget om det.

MVH Silent

jeg fandt en måde på at klare mit lille problem på.
jeg downloaded et lille dhcp program som klarede ærterne for mig.

t