Udvikleren.dk merchandise

Tags:    snak

<< < 12 > >>
User
Bruger #80 @ 25.05.03 19:25
Hej alle!

Der har længe været lidt idéer omkring noget officielt Udvikleren.dk merchandise, men interessen har mest være blandt de meget tilknyttede brugere, som fx coadmins.

Jeg/vi er interesseret i at høre hvordan jeres holdning er til det med officielt merchandise.

Ville DU personligt være villig til at investere i officielt merchandise, som fx en t-shirt - og hvor meget ville kvaliteten betyde?

Merchandise er mange ting... Det kunne være: T-shirts, Sweat-shirts, Fleecejakker, lightere, kasketter, sportstasker... der er MANGE muligheder...

Hvad synes I om idéen? Hvad ville I være interesseret i? Og ville I bruge penge på det?

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

Det vil nok i høj grad komme an på designet etc. Personligt ville jeg ikke købe en jakke, men kunne sagtens finde på at købe fx en trøje eller t-shirt. Synes, at det er en god idé, men synes, at I skal komme med noget billedmateriale før lancering...

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk

User
Bruger #80 @ 25.05.03 20:02
Det vil nok i høj grad komme an på designet etc. Personligt ville jeg ikke købe en jakke, men kunne sagtens finde på at købe fx en trøje eller t-shirt. Synes, at det er en god idé, men synes, at I skal komme med noget billedmateriale før lancering...

Det lyder som en god idé...

Vi udarbejder et forslag til tryk...

Men vil stadig meget gerne høre jeres meninger om officielt udv.dk "udstyr"...

Herligst

Hej...
Jeg synes det ville være en god ide med et lille udvalg af merchandise. i modsætning til mikl-dk kunne jeg godt finde på at købe en jakke, selvfølgelig hvis det var ordentlig kvalitet.
Det med kvaliteten har en stor betydning, da jeg personligt ikke vil købe noget af dårlig kvalitet. Så hellere betale lidt ekstra, og få noget som er godt at gå i.

Lidt forslag til produkter:
Kaffe-kopper (selvf. :D)
t-shirts
sweat-shirts
lightere
kasketter
og diverse andre sjove ting :)

Håber I får held med dette initiativ...

Hilsen Peter aka XtenS
xtens@beerteam.dk

User
Bruger #80 @ 25.05.03 20:07
Hej...
Jeg synes det ville være en god ide med et lille udvalg af merchandise. i modsætning til mikl-dk kunne jeg godt finde på at købe en jakke, selvfølgelig hvis det var ordentlig kvalitet.
Det med kvaliteten har en stor betydning, da jeg personligt ikke vil købe noget af dårlig kvalitet. Så hellere betale lidt ekstra, og få noget som er godt at gå i.

Lidt forslag til produkter:
Kaffe-kopper (selvf. :D)
t-shirts
sweat-shirts
lightere
kasketter
og diverse andre sjove ting :)

Håber I får held med dette initiativ...

Hilsen Peter aka XtenS
xtens@beerteam.dk

Det lyder godt... Hvor meget ville være rimeligt for en t-shirt, en jakke osv? Ca. priser...

Herligst

T-shirt: 50-150 kr. alt efter kvalitet, design etc.
Trøje: 200-400 kr. alt efter kvalitet, design etc.
Kaffekop (genial idé!!, XtenS): 20-50 kr. alt efter kvalitet, design, størrelse etc.

Dette er, hvad jeg vil give. Det kan være, at det er for dyrt eller billigt, og jeg vil da muligvis også give mere, hvis det er :)

Det er en fed ide men der mangler da oxo en icemat/stealpad mussemåtte med udv.dk logo.
derudover kunne det være fedt med en laptop taske hvis det var muligt,
det synes jeg da det kunne være

- SpeC - #SpeC.DK @ Q-NET

Jeg syntes ikke det skal være dyrt :S

User
Bruger #80 @ 26.05.03 12:58
Jeg syntes ikke det skal være dyrt :S

Dyrt er mange ting... Personligt ville jeg synes at omkring 75 - 90 kr. ville være okay for en t-shirt.

Men hvis der var en lækker fleecejakke, eller en lækker sweatshirt, ville jeg godt give fx 150-250 for sådan en...

Hvilket også er hvad jeg kan fornemme folk mener...?

Herligst

Kaffekop er et must (!) :)
Jeg ville ikke have noget problem med at give f.eks. 150 for en t-shirt af god kvalitet
og selvom jeg har en icemat, ville det være cool at få en med et Udv.dk logo :)

Mvh,

Thomas Nielsen

User
Bruger #80 @ 26.05.03 14:14
Kaffekop er et must (!) :)
Jeg ville ikke have noget problem med at give f.eks. 150 for en t-shirt af god kvalitet
og selvom jeg har en icemat, ville det være cool at få en med et Udv.dk logo :)

Mvh,

Thomas Nielsen

Jeg tror de mest populære ting ville være t-shirts, sweat-shirts og kaffekopper...right?

Herligst

<< < 12 > >>
t