Tastatur?

Tags:    snak

Hey der.

Jeg her et Mr. Platinum Trådløs Internet Tastatur, men den har en tast der hedder ""Fn" Der sker ikke noget synligt når jeg trykker på den. nogen der ved hvad den er til???

P.S. Den sidder under "Enter"!

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey der.

Jeg her et Mr. Platinum Trådløs Internet Tastatur, men den har en tast der hedder ""Fn" Der sker ikke noget synligt når jeg trykker på den. nogen der ved hvad den er til???

Prøv at læse i manualen (Hvis du ikke allerede har), der plejer at stå nogle gode oplysninger!

I Am The Cyborg, and i'm here to serve :)

Hey der.

På min laptop kan jeg fx. holde fn nede og trykke på F5 så skruer jeg ned for lyden og på F4 så skruer jeg op. Trykker jeg på F6 sætter jeg computeren på mute
Glad for flash...? Så tjek lige Flash gruppen, her på udvikleren.

Hey der.

hvis du holder den inde kan du sikkert bruge nogle special functioner

adam

Køb en zebra - og kald den plet

Hej jeg har det samme tastatur, men jeg kan heller ikke finde ud af hvad tasten skal bruges til, da det ikke står i manualen...
Ved du i øvrigt hvor man kan downloade nye drivers til det, for jeg kan ikke finde siden...

Hej jeg har det samme tastatur, men jeg kan heller ikke finde ud af hvad tasten skal bruges til, da det ikke står i manualen...
Ved du i øvrigt hvor man kan downloade nye drivers til det, for jeg kan ikke finde siden...

Nej det ved jeg ikke.
Jeg har købt ny computer og bruger det nye tastatur der fulgte med...

t