artikel afventer godkendelse

Tags:    snak

hej!
jeg har skrevet en artikel om sorteringsalgoritmer.
1. hvor lang tid plejer godkendelsen at tage?
-jeg opdagede nemlig bagefter et par fejl i mit dansk. håber det ikke forhindrer artiklen i at blive godkendt -så retter jeg den med det samme!
jeg har lagt artiklen ind for 6 dage siden.
mvh: jakob

En godkendelse kan godt tage lidt - især hvis dem, der skal godkende den skal læse den ordentligt igennem. Samtidig ved jeg også, at KasperTSW er ved at planlægge en ny version af Udvikleren.dk, og derfor er han temmelig presset...

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk

Kan da lige tilføje, at jeg har ventet omkring 2 måneder på at få behandlet et 'FAQ'...

Herreste gud, ikke længere :-)
Jeg har tre artikler hængende fra den 10 februar, der stadig afventer godkendelse.....

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Hej folkens...

Mht. artikler kan jeg sige at det som regel er mig og Thomas (Darkstar) der står for den slags. Vi har begge to rimeligt travlt med forskellige ting, men når vi har tid, går vi så nogle artikler igennem og får dem godkendt. Jeg beklager _meget_ at det til tider tager lang tid, men det har altså også noget med kvaliteten af artiklerne at gøre. De artikler som er "perfekte", tager noget kortere tid at få godkendt. Andre artikler skal vi lige diskutere først, og nogen af dem skal endda igennem en process med rettelse af stavefejl osv.

Mht. FAQ og bøger, bliver de ikke godkendt lige med det samme. Jeg er som sagt i gang med en hel ny version af Udvikleren.dk, og derfor vil jeg helst ikke pille for meget ved den slags lige nu :). Ved næste version kan co-admins også godkende FAQ og bøger, på en lidt lettere måde end hidtil, og så skulle det gerne gå lidt hurtigere.

Jeg håber at i kan bære over med mig/os, i hvert fald indtil jeg er færdig med næste Udvikleren.dk :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

t