Internet Explorer!!!

Tags:    snak

Først installerede jeg IE fra internettet på microsofts hjemmeside... Der nogle gange når jeg åbnede browseren gik den ikke ind på min startside, men ind på microsofts hjemmeside!!! Jeg troede bare at det var fordi der var opdateringer eller sådan noget... Nu har jeg så installeret IE fra en K-cd, og nu går den ikke ind på microsofts hjemmeside, men ind på www.komputer.dk!!! Så fandt jeg ud af at det ikke var pågrund af opdateringer, men på grund af reklame! Hvordan gør man sådan så den holder op med at gå ind på andre hjemmesider! Det er da pisse irriterende! Jeg har prøvet i regedit... Uden resultater så tror i det ligger i en eller anden fil?

10 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv at afinstallér, genstart og installér igen...

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk

Jeg tror altså ikke det hjælper!
Det er jo en lille feature de har lagt ind i programmet... Og det er jo heller ikke særlig tit det sker... Det er ikke hver gang jeg åbner browseren eller noget. Der går et rigtig godt stykke tid sådan så man ikke bliver træt af det...

Jeg ville bare vide om man ikke kunne ændre det fra www.komputer.dk til www.zaniack.dk eller sådan noget...

Prøv at åbne internet indstillinger

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Først installerede jeg IE fra internettet på microsofts hjemmeside... Der nogle gange når jeg åbnede browseren gik den ikke ind på min startside, men ind på microsofts hjemmeside!!! Jeg troede bare at det var fordi der var opdateringer eller sådan noget... Nu har jeg så installeret IE fra en K-cd, og nu går den ikke ind på microsofts hjemmeside, men ind på www.komputer.dk!!! Så fandt jeg ud af at det ikke var pågrund af opdateringer, men på grund af reklame! Hvordan gør man sådan så den holder op med at gå ind på andre hjemmesider! Det er da pisse irriterende! Jeg har prøvet i regedit... Uden resultater så tror i det ligger i en eller anden fil?

Æh? Funktioner -> Internet indstillinger -> Vælg startside?

I dont see the very big deal here..

- FreaK aka Marco

--
Learn to live with it, or die with it...

Du kan gå ind i Funktioner,, og så ind i internetindstillinger. Derefter angiver du den side som du vil have til din startside...

Med Venlig Hilsen: Chadi
http://chadi.h4f.dk

Hmmm rigtig seje svar du får her. Hmmm jeg ved godt hvad du mener, sådan engang om måneden eller sådan noget, starter den op på en anden side. Jeg har dog også altid troet at det var pga. opdateringer. Men mit bedste bud vil være at lede i reggen et sted.
Mvh
Kaare

Jeg tror altså ikke det hjælper!
Det er jo en lille feature de har lagt ind i programmet... Og det er jo heller ikke særlig tit det sker... Det er ikke hver gang jeg åbner browseren eller noget. Der går et rigtig godt stykke tid sådan så man ikke bliver træt af det...

Jeg ville bare vide om man ikke kunne ændre det fra www.komputer.dk til www.zaniack.dk eller sådan noget...

Jeg kan se 3 løsninger på dette problem:

1. format c:/q
1,1 installere win 3.1

2. format c:/q
2,1 installere linux/unix

3. fin en anden løsning

jeg tror det vil komme til at virke
- SpeC - #SpeC.DK @ Q-NET

Går den ind på en anden side end Micro$ofts opdateringsside ???
Har du evt en "leveret af" browser?

Ved ikke helt hvad det er? Men det kan da godt være...

Kaare, du har sq fat i noget der, men jeg har prøvet at søge efter komputer (fordi den går ind på www.komputer.dk) i regedit, men det giver ingen resultater :(

Ved ikke helt hvad det er? Men det kan da godt være...

Kaare, du har sq fat i noget der, men jeg har prøvet at søge efter komputer (fordi den går ind på www.komputer.dk) i regedit, men det giver ingen resultater :(

fx hvis der oppe for oven står
[Udvikleren.dk] - Microsoft Internet Explorer leveret af komputer.dk
jeg ved ikke om sådan nogle kan ændre på adressen...

t