Udvikler Bug system?

Tags:    snak

Hejsa alle udviklere, og særligt admin folk og Kasper.

Er det bare mig, eller er der ikke en desideret Bug liste her på udvikleren, hvos man kan rapportere bugs og helst også inden man gör det kan söge for at se om andre allerede har rapporteret samme fejl?

Kunne være fint hvis man også havde mulighed for klart at tilkendegive en eventuel mistanke om årsag til problemet og lösningsforslag.

Alt for at göre livet nemmere for jer admin folk, som vel ikke så ret menge (læs ingen) penge for jeres fine arbejde.

Jeg har fx haft problemer med at sende intern post til folk jeg ser i diverse Forums.
Linket man får er noget i stil med "send_message.php?tilui=xxx&mode=direkte&fraui=xxx"
Det er en bug.
Det rettes ved at lave &mode om til &mode, og er vel blot en fejl i /eforum/thread.php hvor linket laves.

Det kunne være rart at rapportere den slags nemt og hurtigt, og så dem (admin folk) der tager imod kan bruge det
hurtigst muligt og med så få resourcer som muligt.

Evt:

Bug

Beskrivelse: Udvikler-post link, fra forum
Årsag: Fejl i url parameter ("&mode" istedet for "&mode"
Eksempel:

Linket "send_message.php?tilui=xxx&mode=direkte&fraui=xxx"
laves istedet for linket "send_message.php?tilui=xxx&mode=direkte&fraui=xxx"

User
Bruger #80 @ 17.03.03 19:50
Hejsa alle udviklere, og særligt admin folk og Kasper.

Er det bare mig, eller er der ikke en desideret Bug liste her på udvikleren, hvos man kan rapportere bugs og helst også inden man gör det kan söge for at se om andre allerede har rapporteret samme fejl?

Kunne være fint hvis man også havde mulighed for klart at tilkendegive en eventuel mistanke om årsag til problemet og lösningsforslag.

Alt for at göre livet nemmere for jer admin folk, som vel ikke så ret menge (læs ingen) penge for jeres fine arbejde.

Jeg har fx haft problemer med at sende intern post til folk jeg ser i diverse Forums.
Linket man får er noget i stil med "send_message.php?tilui=xxx&mode=direkte&fraui=xxx"
Det er en bug.
Det rettes ved at lave &mode om til &mode, og er vel blot en fejl i /eforum/thread.php hvor linket laves.

Det kunne være rart at rapportere den slags nemt og hurtigt, og så dem (admin folk) der tager imod kan bruge det
hurtigst muligt og med så få resourcer som muligt.

Evt:

Bug

Beskrivelse: Udvikler-post link, fra forum
Årsag: Fejl i url parameter ("&mode" istedet for "&mode"
Eksempel:

Linket "send_message.php?tilui=xxx&mode=direkte&fraui=xxx"
laves istedet for linket "send_message.php?tilui=xxx&mode=direkte&fraui=xxx"

Kære Jonathan!

Bugs opdaget af alm. brugere, bør blot postes i en ny tråd - og vil derefter tilføjes til vores såkaldte interne 'bitchlist'. Derfra tager Kasper (admin) sig af bugsne og retter dem i naturlig rækkefølge.

Det er btw, helt korrekt at coadmins arbejder frivilligt.

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

Synes også, at en online bugliste ville være godt, da der så ik kom mere end én fejlrapportering om samme fejl.

Btw - tror at det nævnte problem er, at linket er kørt gennem funktionen htmlentities (eller tilsvarende)...

Ref: http://www.php.net/manual/en/function.htmlentities.php

mikl-dk | ICQ: 159096501 | MSN: mikl@mikl.dk

t