Udvikleren party

Tags:    snak

<< < 123 > >>
Hey Allesammen,

Det kom op sidste år/sommer, og nu er det her igen.
Udvikleren Party!
Vi er en hel del som syn's det kunne være fedt hvis der blev arrangeret et lile udvikleren.dk party.
Men dette kan selvfølgelig ikke bare gøres ene mand.
Så hvis du har nogen ideer til hvor det kunne holdes, hvad der kunne laves og evt noget sponsor så post det lige her, og hjælp med at stable det på benene.

Med venlig hilsen
Ken Christensen

Hey Allesammen,

Det kom op sidste år/sommer, og nu er det her igen.
Udvikleren Party!
Vi er en hel del som syn's det kunne være fedt hvis der blev arrangeret et lile udvikleren.dk party.
Men dette kan selvfølgelig ikke bare gøres ene mand.
Så hvis du har nogen ideer til hvor det kunne holdes, hvad der kunne laves og evt noget sponsor så post det lige her, og hjælp med at stable det på benene.

Med venlig hilsen
Ken Christensen

GOD IDE!
Jeg hælper gerne :)

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
/!\\ Problemer er til for at blive løst :) /!\\

Jeg har tilfældigvis et stort WC som jeg gerne vil stille tilrådighed ;)
Ej, jeg synes det er en sej ide, men hvis det bliver på sjælland så er det nok
ikke så sejt, evt. Odense. Den by ligger jo i midten.

//Martin Wolf

Jeg har tilfældigvis et stort WC som jeg gerne vil stille tilrådighed ;)
Ej, jeg synes det er en sej ide, men hvis det bliver på sjælland så er det nok
ikke så sejt, evt. Odense. Den by ligger jo i midten.

//Martin Wolf

Altså folk på sjælland vil syntes det er dumt der og omvendt :/

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
/!\\ Problemer er til for at blive løst :) /!\\

Hehe, og som sidste år bliver det sikkert ikke til noget ;)
Men hvis det nogensinde skal blive til noget, skal man nok finde en by midt imellem Kbh og Århus. Mht. sponsor, evt. Udvikleren.dk :P?
Jeg er altid klar på at hjælpe, og få ideen til at udvikle sig i år, ikke som sidste år da ideen levede en lille måneds tid og så blah...

- FreaK aka Marco

--
Learn to live with it, or die with it...

Det ville være ret fedt at møde jer alle IRL :)
For mig ser det ud til at det optimale sted at holde noget sådant ville være et sted på fyn, da det jo er lidt midt i det hele :D
(og nej, jeg bor ikke på fyn ;-)

Mvh,

Thomas Nielsen

User
Bruger #80 @ 16.03.03 14:11
YESH!

Det glæder mig lidt at denne idé kommer op igen. Det er noget tid siden vi sidst diskuterede det, og jeg er blevet noget mere aktiv på udvikleren.dk derefter. Da der ser ud til at være forholdsvis stor interesse omkring et sådan party, vil jeg prøve at forhøre mig lidt rundt omkring.

Men folk er vel klar over at sådan noget ikke kan gøres gratis?

Mht. placeringen af party'et: Jeg synes klart det skal være på Sjælland må jeg nok sige! Men hvis vi kan finde en mulighed for at inddrage evt. sponsorer - vil placering højst sandsynligt have noget med det at gøre!
Altså - hvis vi fx kan få sponsoreret en internetforbindelse - så vil dette jo betyde meget for hvor party'et skal ligge!

Hvor mange vil I tro vi kunne blive? - Og hvornår bør det ligge? - Til sommer? - efteråret???

btw, godt initiativ Ken :-)

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

Hvorfor ikke i Århus!? :D

Kunne være fedt hvis det var i Århus, men nu er det vel kun fedt for dem der bor i Århus..

Ey, møde alle de seje venner man kender fra udvikleren, det er jo for fedt :)

jeg er med på ideen ;)

Evt. kunne udvikleren.dk holde en lille afstemning om hvor det skulle afholdes og sådan :D

User
Bruger #80 @ 16.03.03 14:25
Jeg tænkte på.... Hvordan ville stemningen være overfor flg.:

Udvikleren.dk indgik en aftale med et stort netparty - og fik deres egen lille 'afdeling'... Så vi på den måde var lidt for os selv?

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

Hvorfor ikke i Århus!? :D

Kunne være fedt hvis det var i Århus, men nu er det vel kun fedt for dem der bor i Århus..

Ey, møde alle de seje venner man kender fra udvikleren, det er jo for fedt :)

jeg er med på ideen ;)

Evt. kunne udvikleren.dk holde en lille afstemning om hvor det skulle afholdes og sådan :D

Hvad med i Frederikshavn eller Ålborg ? :D

Hilsen Peter aka XtenS
xtens@beerteam.dk

Det mest "optimale" tidspunkt er vel engang i sommerferien.

Udvikleren.dk indgik en aftale med et stort netparty - og fik deres egen lille 'afdeling'... Så vi på den måde var lidt for os selv?

^^ god ide Daniel :)

Med venlig hilsen
Ken Christensen

<< < 123 > >>
t