DirectX 9 - Omvandrende katastrofe

Tags:    snak

Ja, jeg var selvfølgelig dum nok til at installere endnu et Microsoft-produkt på min computer, i det nu meget minimale håb om der måske var forbedringer på vej - men ak nej, denne gang var det åbenbart Microsoft's egen MediaPlayer som var i søgelyset. DirectX 9 har på imponerende vis slettet op til flere filer som MediaPlayeren bl.a. kræver for at afspille lyd + et par andre systemfiler.

Jeg kunne godt tænke mig en uninstaller eller en evt. løsning på problemet...

Microsoft i en nøddeskal!!

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmai.com
www.freewebs.com/mhj/

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Sheez!! Computerens fremtid så, så lovende ud - så kom både Windows XP, Messenger 5 og Delphi 7 med et interface jeg ikke kunne holde ud at se på og nu DirectX 9!! Hvis det fortsætter sådan her, vil jeg sidde som stenalder mand om 5 ÅR!! ARRHH!!! Hjælp mig!! Så skal have fjernet DX9, jeg har lige testet, det kan ikke engang fucking køre Counter-Strike i 640x480 uden at lagge for hårdt, før kunne det uden problemer køre 1024x768 og over!! HJÆLP!!!

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmai.com
www.freewebs.com/mhj/

1. Hvilket grafikkort har du??? (Prøv at opdatere dine GFX drivere!!!)

2. Den eneste måde at slette DX 9.0 er at geninstallere Windows eller bruge System Gendannelse...
(Kan self. også bruge et program der fjerner DX fuldstændigt, men det er lidt avanceret...)

www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site[Redigeret d. 08/01-03 17:52:09 af A.L.P]

Ja, jeg var selvfølgelig dum nok til at installere endnu et Microsoft-produkt på min computer, i det nu meget minimale håb om der måske var forbedringer på vej - men ak nej, denne gang var det åbenbart Microsoft's egen MediaPlayer som var i søgelyset. DirectX 9 har på imponerende vis slettet op til flere filer som MediaPlayeren bl.a. kræver for at afspille lyd + et par andre systemfiler.

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmai.com
www.freewebs.com/mhj/

Har du prøvet at installere Windows Media Player 9 RC? Vent evt. til i morgen for der kommer Final Release versionen af programmet...

Evt. link: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/

www.ournameclan.tk - AA : O Clan site[Redigeret d. 07/01-03 22:23:04 af A.L.P]

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmai.com
www.freewebs.com/mhj/

Ja, DirectX 9 er ikke helt fejlfrit! Det har formået at smide mine FPS ned på 60 istedet for 100 i CS :(

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmai.com
www.freewebs.com/mhj/

Ja, DirectX 9 er ikke helt fejlfrit! Det har formået at smide mine FPS ned på 60 istedet for 100 i CS :(

så er der dem der venter til folk begynder at snakke godt om det :D

-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmai.com
www.freewebs.com/mhj/

så er der dem der venter til folk begynder at snakke godt om det :D

-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???

Det skal lige siges, at DX 9.0 kører perfekt for mig...
Syn's jeg bare lige at i skulle vide det :D Desuden følger en .DLL til DX 8.1 stadig med... Self. opdateret lidt...

www.ournameclan.tk - AA : O Clan site[Redigeret d. 08/01-03 16:40:20 af A.L.P][Redigeret d. 08/01-03 17:14:14 af A.L.P]

Sheez!! Computerens fremtid så, så lovende ud - så kom både Windows XP, Messenger 5 og Delphi 7 med et interface jeg ikke kunne holde ud at se på og nu DirectX 9!! Hvis det fortsætter sådan her, vil jeg sidde som stenalder mand om 5 ÅR!! ARRHH!!! Hjælp mig!! Så skal have fjernet DX9, jeg har lige testet, det kan ikke engang fucking køre Counter-Strike i 640x480 uden at lagge for hårdt, før kunne det uden problemer køre 1024x768 og over!! HJÆLP!!!

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmai.com
www.freewebs.com/mhj/

t