God jul

Tags:    snak

<< < 12 > >>
User
Bruger #985 @ 24.12.02 11:39
hej alle sammen

Vil da lige ønske jer en RIGTIG GOD JUL

og et godt nytår

og så håber jeg vi alle ses i det nye år

Fra Michael

ps. Og så lige en stor tak til Kasper for alt det han har lavet for os i år
håber der kommer lige så meget næste år[Redigeret d. 24/12-02 11:43:49 af Michael larsen (SmartWare)]

hej alle sammen

og et godt nytår

Fra Michael

håber der kommer lige så meget næste år[Redigeret d. 24/12-02 11:43:49 af Michael larsen (SmartWare)]

Tak, og I lige måde.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.[Redigeret d. 24/12-02 12:50:33 af The-Freak]

Glædelig jul! :DD

Mvh,

Thomas Nielsen

Glædelig jul og godt tubår!

hej alle sammen

og et godt nytår

Fra Michael

Ja det kan vi godt blive enige om :)
Skal nok blive et fedt år... Vice City udkommer jo til PC :D

Glædelig Jul, og godt Nytår herfra også!

- FreaK aka Marco

--
Learn to live with it, or die with it...

I lige måde!! Glædelig JUL!!

hej alle sammen
og et godt nytår

I lige måde, og tak for de pæne ord! Jeg vil naturligvis også lige ønske alle jer Udviklere en glædelig jul og et godt nytår, selvom vi jo nok også "ses" mellem jul og nytår :).

Jeg har naturligvis lidt opdateringer planlagt i løbet af de næste par uger, mest nogle småting som jeg gerne vil have fixet/lavet, samt nogle forslag som jeg har modtaget fra Thomas (Darkstar). Derudover er der i hvert fald et par spændende konkurrencer på programmet i starten af næste år, så i kan godt begynde at glæde jer :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

User
Bruger #80 @ 24.12.02 13:54
Glædelig jul allesammen!

Det har for mig været et kanon år, og jeg er sikker på at næste år nok skal blive ligeså fedt. Nu skal vi bare have lidt mere gang i udvikleren.dk, og hæve besøgstallet. Men jeg tror vi kan se frem til et spændende år, da der sikkert vil ske nogen fede ting i starten af næste år, som vil specielt vil gavne brugerne... Kasper har ihvertfald mange spændende planer, og det er jo så nok lidt vor andres opgave at hjælpe med at følge op på dem.

Den sidste månedstid har jeg, i samarbejde med Kasper, forsøgt at skabe dels opmærksomhed på udvikleren.dk, og desuden en slags 'julegave' for brugerne her på udvikleren.dk, ved at lave Julekonkurrencen, som de fleste af Jer nok har opdaget.

Med håbet om fremtidig opbakning, og ønske om en glædelig jul for Jer alle,

Daniel Kristensen
aka. mansword

Tak og i lige måde :p

I lige måde :D

Ja, jeg må da også sige tak for et godt år og glædelig jul. År 2002 har betydet en rigtig stor ændring af min livsstil eftersom det var i år at jeg første gang stiftede bekendtskab med hjemmeside-programmering. Så om en 3-4 måneder kan jeg fejre "Nu har jeg kendt til HTML-koder i et år"-fest ;).
------------------
// Jonathan at Holst dot tk

Rasmus gav dig PHP'en... Brug den.

<< < 12 > >>
t