et navn til en e-mail services?

Tags:    snak

Jeg vil bikses en e-mail services sammen, jeg har en e-mail services med muglighed for pop3 mail, det er nu meningen at jeg skal lave en side hvor jeg via pop3 kan sende og modtage e-mails og samtidig lave et par ekstra funktioner så som sms og e-maill bedskked om e-mails modtagels o.lig.

derfor har jeg bruge for en hjælpende hånd max 1 person som kan php,hml!

jeg kan kun tilbyde en lille almindelig tekst med link til henholdvis hjemmeside og e-mail!

-----------------------------

Jeg har derfor også brug for et navn til e-mail servicen så det er her up er på spil, til den som finder på det bedste navn for up´ene!

med venlig email hilsen

Thomas Christensen

4 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Jeg har derfor også brug for et navn til e-mail servicen så det er her up er på spil, til den som finder på det bedste navn for up´ene!

Hmm, jeg kan desværre ikke hjælpe dig med det først du spurgte om men jeg kan komme med et bud på dit E-Mail service og jeg ville måske kalde den:

*Mail me

*Just A mail

eller You Got Mail ;-)

Hilsen Keneth Kallesen
og husk.....
¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤

Jeg vil bikses en e-mail services sammen, jeg har en e-mail services med muglighed for pop3 mail, det er nu meningen at jeg skal lave en side hvor jeg via pop3 kan sende og modtage e-mails og samtidig lave et par ekstra funktioner så som sms og e-maill bedskked om e-mails modtagels o.lig.

jeg kan kun tilbyde en lille almindelig tekst med link til henholdvis hjemmeside og e-mail!

med venlig email hilsen

Thomas Christensen

Igen siger jeg: Mail4U

www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site

med venlig email hilsen

Thomas Christensen

Du kan kalde den *TBMS The Best Mail Server.... , *Cool Mails* eller *I mail you* Du kan kalde den alt muligt. Nå, Held og Lykke... Håber du finder det perfekte navn til den... Lad den bedste mand/kvinde Vinde..

*****Hjælpen er altid på vej*****

Hmm, jeg kan desværre ikke hjælpe dig med det først du spurgte om men jeg kan komme med et bud på dit E-Mail service og jeg ville måske kalde den:

*Mail me

*Just A mail

eller You Got Mail ;-)

Hilsen Keneth Kallesen
og husk.....
¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤

Jeg tror ikk han skal kalle den mailme -> http://www.mailme.dk

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

t