EFTERSØGES: En hjælpende hånd

Tags:    snak

Jeg vil bikses en e-mail services sammen, jeg har en e-mail services med muglighed for pop3 mail, det er nu meningen at jeg skal lave en side hvor jeg via pop3 kan sende og modtage e-mails og samtidig lave et par ekstra funktioner så som sms og e-maill bedskked om e-mails modtagels o.lig.

derfor har jeg bruge for en hjælpende hånd max 2 personer som enten kan php,hml eller css,html
eller begge dele!

jeg kan kun tilbyde en lille almindelig tekst med link til henholdvis hjemmeside og e-mail!

-----------------------------

Jeg har derfor også brug for et navn til e-mail servicen så det er her up er på spil, til den som finder på det bedste navn for up´ene!

med venlig email hilsen

Thomas Christensen

3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg vil bikses en e-mail services sammen, jeg har en e-mail services med muglighed for pop3 mail, det er nu meningen at jeg skal lave en side hvor jeg via pop3 kan sende og modtage e-mails og samtidig lave et par ekstra funktioner så som sms og e-maill bedskked om e-mails modtagels o.lig.

derfor har jeg bruge for en hjælpende hånd max 2 personer som enten kan php,hml eller css,html
eller begge dele!

jeg kan kun tilbyde en lille almindelig tekst med link til henholdvis hjemmeside og e-mail!

-----------------------------

Jeg har derfor også brug for et navn til e-mail servicen så det er her up er på spil, til den som finder på det bedste navn for up´ene!

med venlig email hilsen

Thomas Christensen

Jeg vil godt hjælpe!!

Kan HTML, CSS og har et rigtigt dårligt navn forslag, men du får det alligevel!

Navn Forslag: Mail4U

www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site

jeg vil også geren hjælpe jeg kan også css og html..
mail4u lyder godt men jeg kommer med et foreslag aligevel quickmail eller freemail det lyder dumt ik? jeg syntes Mail4U er godt

ICQ:167847210[Redigeret d. 17/10-02 18:18:55 af christian bekker .A]

jeg vil også geren hjælpe jeg kan også css og html..
mail4u lyder godt men jeg kommer med et foreslag aligevel quickmail eller freemail det lyder dumt ik? jeg syntes Mail4U er godt

ICQ:167847210[Redigeret d. 17/10-02 18:18:55 af christian bekker .A]

jeg napper pointne og oprete en ny tråd!

-thomas

t