Hurtig hjælp søges.....

Tags:    snak

¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤Hejsa... jeg ville lige spørge omder var nogle der ville sige mig hvilke programmer man kan bruge til at lave en intro i 3D ??? altså man skulle kunne lave en by og bagefter skulle man så kunne se den som et kamara der flyver rundt i en by....... PLZ vil gerne have hjælp med det samme.... PLz skal hae hjælp hurtigt... så HJÆLP MIG!!!
:)
¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤

4 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤Hejsa... jeg ville lige spørge omder var nogle der ville sige mig hvilke programmer man kan bruge til at lave en intro i 3D ??? altså man skulle kunne lave en by og bagefter skulle man så kunne se den som et kamara der flyver rundt i en by....... PLZ vil gerne have hjælp med det samme.... PLz skal hae hjælp hurtigt... så HJÆLP MIG!!!

Prøv Swish3D, det er ret kanon! Skriv til mig på ALP_ALP@MSN.COM for at få web-adressen! (JEG HAR GLEMT DEN!)

www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site

Prøv Swish3D, det er ret kanon! Skriv til mig på ALP_ALP@MSN.COM for at få web-adressen! (JEG HAR GLEMT DEN!)

www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site

heysa det fedeste program er 3dsmax (3d studio max) men det koster det hvide ud af øjnene men det bruges til alt (lave film, møbeldesign, 3d billeder, mm.) men du kan hente en gratis version der hedder gmax det er næsten det samme. venlig hilsen martin lund

Så er der også det lille program der hedder Swift3d (IKKE swish3d). Hvis du skal bruge 3dsmax skal du have et plugin... Swuft og swish kan ikke så meget som 3dsmax men du kan bruge dem med det samme. Jeg kender ikke swish3d men i swift3d kan generere dit arbejde til .swf og derved fylder det ingen ting!!

*VB newbie*- Jo mere man lærer, jo mere lærer man... øøhh..ja.

jeg ville lige spørge omder var nogle der ville sige mig hvilke programmer man kan bruge til at lave en intro i 3D ???

Jeg ved ikke om du er nybegynder, men et program som 3d studio max er genial. Men problemmet er at det er noget dyrt nemlig ca. 30000 kr, så er den lidt bedre med g-max du kan downloade og registrere gratis. Denne er en miniudgave af 3d studio max.

t