Hjælp til nyt site!!

Tags:    snak

Hejsa...

Jeg har lige bestilt domænet vbmania.com. Men jeg mangler nogen til at hjælpe mig...:

En php programør
En hardcore VB bruger, der har lyst til at hjælpe folk
Og andre der er friske på at lave et site om VB.

Please skriv hvis i har lyst til at hjælpe. Jeg kan selv klare det grafiske men høre også gerne fra den side!!

*VB newbie*- Jo mere man lærer, jo mere lærer man... øøhh..ja.[Redigeret d. 30/09-02 11:15:53 af *VB newbie*]

7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hejsa...

Jeg har lige bestilt domænet vbmania.com. Men jeg mangler nogen til at hjælpe mig...:

En php programør

Please skriv hvis i har lyst til at hjælpe. Jeg kan selv klare det grafiske men høre også gerne fra den side!!

*VB newbie*- Jo mere man lærer, jo mere lærer man... øøhh..ja.[Redigeret d. 30/09-02 11:15:53 af *VB newbie*]

Jeg vil gerne være med til sådan et projekt! Er igang med lære PHP...
Men kan en del indenfor Visual Basic... (DU MÅ GERNE SE ET AF MINE PROJEKTER!)

Det var vidst det...

Hilsen
A.L.P
www.ournameclan.tk (Online)
www.Andreaslinks.tk (Under Construction)

Jeg arbejder selv med PHP og MySQL - men ved nærmest ikke et klap om VB [men så kan man jo bare lære det] - og vil da gerne høre mere om dit projekt, og evt. give et nap med til udviklingen af php delen.

Jeg har udviklet systemet til f.eks. http://www.eft.a-aarhus.dk og http://www.stud.a-aarhus.dk

Hejsa...

En php programør

Jeg er intereserede i at hjælpe kan ,en del php, men er klart bedre til vb, der er flere projekter du kan hente herfra udvikleren, den mest avnacerede er biblo, hvis du har lyst til at se en reference!

mvh.

Thomas Christensen

Det var da vildt at på et par timer var der allerede 3 der var friske!! Fedt...

Men som sagt har jeg kun bestilt domænet så vi skal til at udvikle sitet. Jeg havde tænkt mig det skulle være et site a la Flashkit.com bare med VB.!?
Men hvis nogle af jer har bedre ideer så sig frem...

*VB newbie*- Jo mere man lærer, jo mere lærer man... øøhh..ja.

Hej *VB Newbie*

Kan da altid prøve at hjælpe med VB :D

Med venlig hilsen
Ken Christensen
Kenman@Kenman.tk
www.Kenman.tk

OK drenge....

Det er kanon fedt at der er så stor feedback på det her!!! Men send mig lige en mail med jeres spørgsmål så lover jeg at besvare alt!!

*VB newbie*- Jo mere man lærer, jo mere lærer man... øøhh..ja.

Hejsa...

En php programør

Du *VB newbie* jeg vil gerne hjælpe med grafikken til sitet.
Send lige en mail om de forskellige ting så vil jeg se hvad jeg
hjælpe. JEG elsker FLOT GRAFIK.
[Redigeret d. 30/09-02 16:28:38 af PC-Freak]

t