Hvordan gemmer jeg en form i en .dll eller en anden fil. Jeg har nu et program hvor at når jeg trykker på en knap så åbner den et nyt program som jeg også har lavet. Jeg vil gerne have sådan at det program jeg åbner ikke bare ligger i en .exe fil, for så kan alle jo bare åbne den, den skal ligge i en fil som kun kan åbnes rigtigt igennem det første program. Jeg har prøvet de artikler der er men jeg kan ikke få dem til at virke. Så hvis du ligger inde med et færdigt eksempel på de artikler eller dare kan komme med en simpel forklaring så ville det være alletiders.
Mvh
Jesper
Hvis du ønsker at beskytte et program så det kun kan køres fra et af dine egne programmer vil jeg foreslå at du laver en eller anden form for simpel beskyttelse.
Det mest simple jeg kan komme i tanke om er at du fra det kaldende program sender en eller flere "hemmelige" parameter med som du så checker for i det kaldte program. Hvis det kaldte program ikke modtager de rigtige parameter starter det simpelthen ikke op. Derved sikre du at andre ikke kan køre programmet direkte.
En anden mulighed kunne være at du i det andet program checker om det første program kører.
/Kristian