Søger du en GRATIS beta tester, Så kig her:

Tags:    snak

<< < 12 > >>
User
Bruger #683 @ 06.08.02 14:43
.:: Death Killer ::.

Hvis du mangle en BETA tester, så send mig en mail med programmet som skal testet, HVIS det er et shareware program SKAL JEG have en GYLDIG register kode.

Jeg vil have 100 Point per program.

de 100 Point SKAL overføres før JEG tester programmet, da jeg skal kunne regne med dig.

MAIL = deathkiller@adslhome.dk

Øhhh - siger den dertilhørende kategori dig noget - "Opret job opslag" dig noget?

Hvis du giver mig 100 point, så skal jeg nok fortælle dig, hvor menupunktet er :)

User
Bruger #683 @ 06.08.02 21:47
DET ER JO NOGET JEG GØR OG IKKE NOGEN JEG SØGER FOR FANDEN DA..........................[Redigeret d. 06/08-02 21:48:46 af Death Killer]

DET ER JO NOGET JEG GØR OG IKKE NOGEN JEG SØGER FOR FANDEN DA..........................[Redigeret d. 06/08-02 21:48:46 af Death Killer]

Pff og evt. lol ? som regl er beta testere da ret gratis... og prøv at tag capslock af?

-
Aloha - Er du fresh???

Sikken' lame måde at tjene point på

.:: Death Killer ::.

Hvis du mangle en BETA tester, så send mig en mail med programmet som skal testet, HVIS det er et shareware program SKAL JEG have en GYLDIG register kode.

Jeg vil have 100 Point per program.

de 100 Point SKAL overføres før JEG tester programmet, da jeg skal kunne regne med dig.

MAIL = deathkiller@adslhome.dk

LOL...Hvis der virkelig er en programmør der er så dum at give 100 point til en tilfældig person, sammen med en gyldig reg-key...Så er den person fandme så latterlig dum, at han/hun kun skriver programmer i VB :)

Du har jo ikke engang dokumenteret at du har kvalifikationer der gør dig egnet som betatester!

Loke Dupont aka Colde
//coadmin

Nej, det har I alle ret i.

Har lige kigget på profilen:
14 år, og har ikke rigtigt nogen stor erfaring med noget programmering (så vidt jeg husker har han givet sig selv 4 i Visual Basic - så troldmand tror jeg nok, at du er :))

Og besynderligt nok, så har gutten 5 i Windows 95, Windows 98, Windows 2000 og Windows XP! Det er noget af at multi-geni. Gad vide, hvordan man både har tid til at passe skolen og have så mange MCSE-certifitioner! Okay - 5 er måske lige en overdreven karaktér, mon han ved lidt om opbygningen af registreringsdatabasen eller mon det er for svært (villle mene, at man får 2-3, hvis man ved og kender den :))

He he...

User
Bruger #683 @ 07.08.02 22:04
Nu er det jo SÅDAN at jeg har to PC'er, hvor jeg ligge og roder med de fleste Styrsystemer, alstå det vil sige at det er windows og linux nu er jeg ikke så god til linux, men prøv at spøge mig noget om windows JEG IKKE VED ????????????????????????????????????????????????????

Hvis jeg findet et, får jeg så 100 point? (eller....)

Ja, det er fint. Jeg har også arbejdet med mange forskellige styresystemer - og mest Windows. Men det betyder ikke, at man kan lære alt om systemet (altså være Ekspert, som dit status er angivet til), bare ved at gå ind i system32 (system for Windows 95's vedkommende) og trykke på nogle forskellige programmer. Nogle bruger lang tid på at lære fx Windows 2000 (og det var lære fra andre - ikke bare "kigge rundt").

Jeg siger dermed ikke, at du ikke er dygtig - men ekspert; jeg tvivler...

Man skal også vide, hvordan de er opbygget...

Ved du fx hvornår Windows 2000 registrere en opstart som succesfuld? Altså en man kan bruge, når man trykker F8 og "Last good know config...." (eller hvad det nu hedder)?

User
Bruger #683 @ 08.08.02 14:29
Jeg forstår det ikke helt rigtigt, kan du ikke beskrive det lidt mere ?

Hvad er det du ikke forstår?

Jeg mener da, at det er et rimeligt ok beskrevet spørgsmål til en ekspert.

<< < 12 > >>
t