Udvikleren.dk komsammen

Tags:    snak

User
Bruger #58 @ 02.06.02 16:49
Hej!
Nu er det sjældent jeg er på siden, men for en gangs skyld vil jeg lige skrive lidt her. På chatten har vi snakket lidt om måske at arrangere en komsammen for Udvikleren.dk, ,men selvfølgelig kun hvis der er nok som er med på den.
Så hvis du gerne ville med til sådan noget, en gang i sommerferien, så skriv dig på i den her tråd! Hvis der er nok så vil vi arrangere noget. Det vil sandsynligvis blive på sjælland.
(Btw. uddeles der ike point her, det er bare for at få flere til at se :)

Niels Martin "G4S" Hansen
G4S - not gas

39 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ja, fed idé, og det lyder jo som om der er flertal for idéen med hvad med alt det praktiske ???

a) HVOR ?!?!?!
Vi skal jo have plads til en masse mennesker, så jeg vil klart foreslå et festlokale eller en skole et sted i Københavns området, da det vil gøre det lettere at komme dertil

b) Hvornår ?
Tja....det er jo bare at komme med en dato, men det burde vel være i en weekend engang i juli måned

c) Hvordan ?
Der skal jo skaffes en masse ting til sådan et arrangenment, borde & stole, strøm, Internet !!!! osv....

Så hvem gider begynde at arrangere det ?

- mads

User
Bruger #24 @ 03.06.02 15:12
synes det lyder som en meget fed ide...

jeg synes heller ikke det behøver at være et lan/net/lamer party...

C/C++ is the game, cool laungage is the name, efficiency is to blame.

Det lyder da slet ikke som nogen dårlig idé - måske Kasper kunne oprette en underkategori på Udvikleren, som omhandler denne komsammen?

Der kunne alle tilmeldingerne, informationen osv. ligge og sendes fra - :)
Klart en rigtig god idé ...

Med venlig hilsen
Snuggi alias Lars Haslev

Det lyder da slet ikke som nogen dårlig idé - måske Kasper kunne oprette en underkategori på Udvikleren, som omhandler denne komsammen?

Der kunne alle tilmeldingerne, informationen osv. ligge og sendes fra - :)
Klart en rigtig god idé ...

Nu ikke forvirre den starkels Kasper endnu mere, han skriver nok skodkode i forevejen, tving
ham ikke til at lave mere :D

Jeg synes helt sikkert heller ikke at det behøver at være LAN, vil bare gerne se alle de skræmmende ansigter :D

// Loke "Colde" Dupont
LINUX4EVAH :D

User
Bruger #4 @ 06.06.02 19:38
Hej venner,

Det ku da være fedt...

Jeg kommer da!!

Hvis jeg glemmer at kigge her så hold mig lige informeret i #udvikleren.dk ikk' :)

[.:saBA:.]
--> Henrik Ossipoff Hansen

"To Think, or not to Think - That's the Quest... ThinkQuest!!"

synes det lyder som en meget fed ide...

jeg synes heller ikke det behøver at være et lan/net/lamer party...

C/C++ is the game, cool laungage is the name, efficiency is to blame.

Giver dig ret..

Men hvad skal vi så lave??

M.V.H.
..:Lucky Luke:..

Hej!
Nu er det sjældent jeg er på siden, men for en gangs skyld vil jeg lige skrive lidt her. På chatten har vi snakket lidt om måske at arrangere en komsammen for Udvikleren.dk, ,men selvfølgelig kun hvis der er nok som er med på den.
Så hvis du gerne ville med til sådan noget, en gang i sommerferien, så skriv dig på i den her tråd! Hvis der er nok så vil vi arrangere noget. Det vil sandsynligvis blive på sjælland.
(Btw. uddeles der ike point her, det er bare for at få flere til at se :)

Niels Martin "G4S" Hansen
G4S - not gas

Det kunne være fedt men ca hvornår i sommer ferien og ca hvor på sjælland????

(Yey! mit første forum-indlæg.. =)

Jeg synes det vil være sjovest hvis de bliver en form for LAN-party. Synes ikke det lyder sjovt hvis vi bare skal mødes og glo på hinanden, uden en computer ved hånden. Det er da sjovest hvis vi kan se hvad de andre udviklere bruger deres tid på, og samtidig (b)lære sig lidt =)

Anyways, hvis det bliver et weekend LAN-party på (Midt/Øst)Sjælland til max 250 kr, så er jeg med på idéen :)

// Imagination is more important than knowledge=>Albert Einstein

Nice idé G4S,

Hvis bare det er på sjælland, så er jeg der!
:)

Med venlig hilsen
Ken Christensen

t