Udvikleren.dk komsammen

Tags:    snak

User
Bruger #58 @ 02.06.02 16:49
Hej!
Nu er det sjældent jeg er på siden, men for en gangs skyld vil jeg lige skrive lidt her. På chatten har vi snakket lidt om måske at arrangere en komsammen for Udvikleren.dk, ,men selvfølgelig kun hvis der er nok som er med på den.
Så hvis du gerne ville med til sådan noget, en gang i sommerferien, så skriv dig på i den her tråd! Hvis der er nok så vil vi arrangere noget. Det vil sandsynligvis blive på sjælland.
(Btw. uddeles der ike point her, det er bare for at få flere til at se :)

Niels Martin "G4S" Hansen
G4S - not gas

39 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej!
Nu er det sjældent jeg er på siden, men for en gangs skyld vil jeg lige skrive lidt her. På chatten har vi snakket lidt om måske at arrangere en komsammen for Udvikleren.dk, ,men selvfølgelig kun hvis der er nok som er med på den.
Så hvis du gerne ville med til sådan noget, en gang i sommerferien, så skriv dig på i den her tråd! Hvis der er nok så vil vi arrangere noget. Det vil sandsynligvis blive på sjælland.
(Btw. uddeles der ike point her, det er bare for at få flere til at se :)

Niels Martin "G4S" Hansen
G4S - not gas

JAMEN sjælland... så skal jeg da ha pass med ikke ? :P

PS: GI MIG DE UP, I NEED THEM!

ey G4S!

Det lyder sqda som en niCe idé, selvom jeg ikke tror at jeg kan få lov til at komme med for mine skumle forældre, selvom jeg gerne vil...

Nåh...
Tiden vil nok vise hvad jeg kommer til...

Meen... jeg tror ikke at sommerferien er det mest oplagte tidspunkt :\
- Nick
- www.nizro.tk - Meet me!
- Send me mails at cnn@pc.dk

Tjooo, jeg er da altid frisk på at møde alle de sindsyge mennesker fra udvikleren.dk! KasperTSW: Skaffer du ikke lige et fælles polititilhold mod PazO? // Loke "Colde" Dupont

Tjooo, jeg er da altid frisk på at møde alle de sindsyge mennesker fra udvikleren.dk! KasperTSW: Skaffer du ikke lige et fælles polititilhold mod PazO? // Loke "Colde" Dupont

Tjah... G4S kunne sq være ret grineren at møde ;)

Meen, hvis neuro aKa Elias skal med, så skal vi vist også have Jægerkorpset til at komme =D

- Nick

User
Bruger #58 @ 02.06.02 16:54
Well, jeg laver lige et svar så jeg kan få mine UP tilbage når tråden engang skal lukkes :)
Plz. kom nu :)

Niels (G4S)

Det ku sikkert blive grineren nok! Men hva går det mere præcist ud på: Er det et netparty? Skal vi være stive? Eller skal vi bare møde hinanden og gå hjem igen!?

Tjah... G4S kunne sq være ret grineren at møde ;)

- Nick

Så er der jo nogen af os, der allerede har mødt G4S :D

Hvornår har du det Colde?

- Nick

User
Bruger #58 @ 02.06.02 17:10
Ideen var nok at det skulle være et netparty af en art.
Nizro -> jeg har været til LAN med Colde sådan 3 gange =)

G4S - not gas

Hvornår har du det Colde?

Til adskillige af de legendariske Salmony LANs eller #etshangout LANs

t