Udnyttelse point system

Tags:    snak

Hej,

Jeg syntes at det er flot som folk kan udnytte point systemet, prøv at kikke i Vis software.

Grov udnyttelse burde straffes med 10% af personens point!

Kim Pedersen

Hej,

Jeg syntes at det er flot som folk kan udnytte point systemet, prøv at kikke i Vis software.

Kim Pedersen

Hej med dig... jeg er ening med dig om at udnyttelse skulle give 10% af ens "konto" for man kunne jo bare skrive noget i Vis Software og ligge det samme program op flere gange... HÅBER DETTE TRÆDER I KRÆFT......

Hej,

Kim Pedersen

Hej med dig... jeg er ening med dig om at udnyttelse skulle give 10% af ens "konto" for man kunne jo bare skrive noget i Vis Software og ligge det samme program op flere gange... HÅBER DETTE TRÆDER I KRÆFT......

Jeg er enig

You also got my vote on that.

Kasper gør noget ...

Why Aren't You Coding ?
Aaangel

You also got my vote on that.
Kasper gør noget ...

Well, jeg har fx lige trukket ham der Armen ca. 9500 point for alt det rod han har lavet, og jeg vil naturligivis gøre det samme med andre jeg ser lave den slags. Jeg satser på snart at få et co-admin system op og køre, så jeg kan få lidt hjælp til at rydde op efter alle de små børn der desværre konstant plager siden.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Well, jeg har fx lige trukket ham der Armen ca. 9500 point for alt det rod han har lavet, og jeg vil naturligivis gøre det samme med andre jeg ser lave den slags. Jeg satser på snart at få et co-admin system op og køre, så jeg kan få lidt hjælp til at rydde op efter alle de små børn der desværre konstant plager siden.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jeg synes point-systemet er udmærket i sig selv, men der er en smule misbrug. Det er naturligvis beklageligt, så Kasper; Har du mulighed for evt. at se, hvorledes folk har fået deres points? Hvis ja, så var det måske en mulighed at køre en eller anden slags script til automatisk oprydning en gang om ugen eller måneden. Bare en ide.

Jeg synes ellers, at denne side er god, og det er synd, at folk ikke kan tage det lidt mere alvorligt. Jeg er sikker på, at de kunne lære nogle ting, da der er flere seriøse (og dygtige) programmører på siden. Det kræver dog, at alle sidens brugere gør en indsats, hvis den virkelig skal blive en top-side.

Software is here and now but rock and roll is forever.

Det var da rart at høre ...

Så til alle jer småbørn derude, CRIME DOESN'T PAY, SO DON'T FUCKING (kan jeg sige det, når pyt) DO IT

Udvikleren rocks !!!

Why Aren't You Coding ?
Aaangel

t