Foreningen "Stop Chat Sprog"

Tags:    snak

Jeg har netop lige oprettet foreningen "Stop Chat Sprog". Check på friserverplads.dk/stopchatsprog. Denne side vil kæmpe til det sidste for at stoppe misbruget af Z og Q og i det hele tage få et ordentligt normalt stavet sprog. Fx qnuzar pisser mig af. SCS går under motto'et "Jeg vil gerne købe et z som i statsminister". Jeg synes bare lige i skulle vide det, der er allerede flere fra min klasse med i projektet!

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤

User
Bruger #806 @ 31.01.02 15:00
Siden virker jo ikke! hvad er så meningen med at fortælle andre om den?

Den virker da ganske udmærket! Jeg tror det du mener er at der ikke er noget reelt indhold endnu, men det kommer om et par dage.

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤

User
Bruger #80 @ 31.01.02 16:11
<quote>Den virker da ganske udmærket! Jeg tror det du mener er at der ikke er noget reelt indhold endnu, men det kommer om et par dage.

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤</quote>

okay fair nok...!

klamt nok at lave en side der vil forhindre folk i at skrive som de vil?!

Og så virker det lidt voldsomt amatøragtigt at oprette et indlæg hvor der står en webadresse, og når man så går ind på siden, får man dnserror

rimelig klamt! :)

>>>Mansword

realname: Daniel Kristensen

User
Bruger #402 @ 31.01.02 16:37

Indlæg senest redigeret d. 20.05.2007 22:21 af Bruger #402
User
Bruger #121 @ 31.01.02 20:17
Det var da ærligt talt en lidt halv-syret ide!! Ikke fordi jeg synes den er dårlig, men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan du/I har tænkt jer at stoppe det sprog!?!?!?

:)

Esben
esben.pape.selsing@skolekom.dk

Ideen falder vist ikke i alles smag og det er der aldrig noget der vil gøre. Jeg mener bare at der er klamt at man ikke kan skrive normalt sprog, nybegyndere vil aldrig vide hvad der foregår og det er i det hele taget for klamt at se på "qnuzer, qnuzar, rulez" osv. SÅDAN ER MIN MENING OG JEG ER EN OND ANARKIST!

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤[Redigeret d. 01/02-02 15:10:49 af Mark H. Jensen]

<quote>Ideen falder vist ikke i alles smag og det er der aldrig noget der vil gøre. Jeg mener bare at der er klamt at man ikke kan skrive normalt sprog, nybegyndere vil aldrig vide hvad der foregår og det er i det hele taget for klamt at se på "qnuzer, qnuzar, rulez" osv. SÅDAN ER MIN MENING OG JEG ER EN OND ANARKIST!

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤[Redigeret d. 01/02-02 15:10:49 af Mark H. Jensen]</quote>

<b>MARK!!!</b> .............................. Hva f*nden er d du nu har fundet på?? :-O

D r virkelig en zyret idé mand !!

<b>Qnuzar</b>

Lars Haslev
:)
Always Look On The Bright Side Of Life! :-)

<quote>Ideen falder vist ikke i alles smag og det er der aldrig noget der vil gøre. Jeg mener bare at der er klamt at man ikke kan skrive normalt sprog, nybegyndere vil aldrig vide hvad der foregår og det er i det hele taget for klamt at se på "qnuzer, qnuzar, rulez" osv. SÅDAN ER MIN MENING OG JEG ER EN OND ANARKIST!

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤[Redigeret d. 01/02-02 15:10:49 af Mark H. Jensen]</quote>
Jeg er hverken for eller imod!
Men jeg er nu også ret interesert i hvordan i vil gøre det¿

mvh.
Thomas Christensen ¡¡¡

Det gør vi (forhåbentligt) ved at få de chattere til at indse hvor hamrende latterligt det egentligt er at se på! Jeg har mødt en som mente så inderligt af den amr. forkotelse for "What's up?" var Wazzup? Dette er ikke det eneste tilfælde. Længe leve foreningen "Stop Chat Sprog". Desuden er der allerede flere fra klassen og omegn med i "projektet" eller hvad du/I nu vil kalde det!!!!

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤[Redigeret d. 06/02-02 15:33:58 af Mark H. Jensen]

Ja Simon jeg må nok sige din side (som du hart linket til) nu også er rigtig fed man, flot deisgn, århhh shit jeg har aldrig set noget i stil med denne.... Bare vent til vi får lavet en side og bare vent til vi har fået flere chattere stoppet med at bruge dette her crap-sprog.

Daniel det er da mere amatør agtigt at kalde HTML for et programmeringssprog ;-)

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤[Redigeret d. 06/02-02 15:39:17 af Mark H. Jensen]

t