Listen Up bedstefar!!

Tags:    snak

Det kan da umuligt være rigtigt at kun én ud af 7-800 vil være med i "Directrix". Vi programmerer i Delphi og det er godt nok ikke helt sikkert hvad der skal laves, men det kommer til at være noget development af en art (development betyder udvikling, hvis nogen skulle være i tvivl). Derudover hvis det ikke skulle interessere nogen at lave udvikling er det ikke umuligt at kommme ud af Directrix igen!

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤

<quote>Det kan da umuligt være rigtigt at kun én ud af 7-800 vil være med i "Directrix". Vi programmerer i Delphi og det er godt nok ikke helt sikkert hvad der skal laves, men det kommer til at være noget development af en art (development betyder udvikling, hvis nogen skulle være i tvivl). Derudover hvis det ikke skulle interessere nogen at lave udvikling er det ikke umuligt at kommme ud af Directrix igen!

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤</quote>

Hallo BesseMor.

Hvad for en slags application har du i sinde. jeg programmerer også delphi[d5]
og mangler noget at rive i!!
så mail mig hvis det skulle være noget.

Jeppe Johansen
Jeppesoftware@hotmail.com

Directrix' første projekt er nu igangsat, det bliver midlertidigt kaldt Delphi SDK. Du kan læse mere om det på hjemmesiden.[Redigeret d. 14/02-02 13:13:40 af Mark H. Jensen]

<quote>Intet er 100% endnu. Men jeg har to ideer, men vi skal jo alle være enige:

Delphi SDK
Delphi Component Workshop/Editor

Directrix kunne evt. godt bruge en logo-grafiker, som laver splash, wizard og about-box grafik og evt. til TSpeedButton glyphs.

PS. Jeg er igang med hjemmesiden, jeg mangler faktisk bare en god gratis udbyder, og nej jeg gider det klamme lorte SubNet!

PSS. Det er tilladt for dem der med i Directrix, at skrive "Directrix" under 'firma'.

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤[Redigeret d. 30/01-02 15:23:09 af Mark H. Jensen][Redigeret d. 30/01-02 15:25:58 af Mark H. Jensen]</quote>

Med hnesyn til hjmmesiden vil jeg anbefale dig at søge på internetplads.dk, her kan du/i søge efter krav du/i har brug for!

Du kan nu besøge www.directrix.0catch.com.

BEMÆRK! Den gamle side eksisterer ikke længere.[Redigeret d. 14/02-02 13:02:08 af Mark H. Jensen]

t