Jeg prøver igen

Tags:    snak

Jeg søger teammates til det fornyligt oprettede "Directrix". Bemærk venligst at der ikke står DirectX men DirectRIx. Det betyder kerne- og/eller ledelinie. Det første projekt er ikke besluttet endnu, men det blvier noget development af en art. Jeg håber på lidt svar, uanset om det er "Fuck af med dig dit svin" eller "Ja, jeg kunne faktisk godt tænke mig at være med i Directrix, hvad finder vi ud af?".

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤

<quote>Jeg søger teammates til det fornyligt oprettede "Directrix". Bemærk venligst at der ikke står DirectX men DirectRIx. Det betyder kerne- og/eller ledelinie. Det første projekt er ikke besluttet endnu, men det blvier noget development af en art. Jeg håber på lidt svar, uanset om det er "Fuck af med dig dit svin" eller "Ja, jeg kunne faktisk godt tænke mig at være med i Directrix, hvad finder vi ud af?".

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤</quote>

Hej!

Hvilke sprog vil I arbejde med?
Måske grunlag for manges svar...

<b>•] Mikl [•

<a href="mailto:mikl@mikl.dk">mikl@mikl.dk</a>
http://www.mikl.dk</b

Jeg syntes nok jeg manglede et eller andet. Selvfølgelig Delphi og med Delphi 6 kommer der jo programmet TeamSource, somj geh åber på han komme i brug :-). Men altså Delphi og jeg regner med at der skal arbejdes med noget development, men dette kan blive diskuteret!!

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤

Jeg ved ikke helt hvad vi skal lave, men jeg vil gerne hjælpe! BAre kontakt mig på min email!

- Nick
- www.nizro.f2s - GamesDev
- Send me mails at cnn@pc.dk

t