Whitehat

Tags:    snak

User
Bruger #539 @ 24.11.01 12:27
Er der nogen der ved hvad der sket med hjemmeside udbyderen www.whitehat.dk / whitehat.dk

Jeg kan simplehen ikke komme ind, er den flyttede elller gået ned.

Mvh.
Alexander Chicago

<quote>Er der nogen der ved hvad der sket med hjemmeside udbyderen www.whitehat.dk / whitehat.dk

Jeg kan simplehen ikke komme ind, er den flyttede elller gået ned.

Mvh.
Alexander Chicago</quote>

På et tidspunkt blev siden lukket, men så startede de igen op. Jeg kan ikke lige huske hvornår, men jeg har set at de prøver på at få siderne op at køre igen!

Mvh. <b>/Martin</b>

<a href="mailto:martintaarn@hotmail.com">martintaarn@hotmail.com</a>

User
Bruger #4 @ 24.11.01 15:35
Hej,

Gruden til at de fik server nedbrud efter Klaus havde forladt siden var vist nok en dårlig IBM HDD!!

Jeg kan nu se at der er ved at ske noget på siden - men hvad ved jeg ikke c:)

[.:saBA:.]
--> Henrik Ossipoff Hansen
<-- InetSoft - We make your software!

"To Think, or not to Think - That's the Quest... ThinkQuest!!"

User
Bruger #539 @ 28.11.01 15:57
<quote>Hej,

Gruden til at de fik server nedbrud efter Klaus havde forladt siden var vist nok en dårlig IBM HDD!!

Jeg kan nu se at der er ved at ske noget på siden - men hvad ved jeg ikke c:)

[.:saBA:.]
--> Henrik Ossipoff Hansen
<-- InetSoft - We make your software!

"To Think, or not to Think - That's the Quest... ThinkQuest!!"</quote>

Er der nogen der har e-mail adressen til klaus og eller den anden (ejer) der var der.

mvh.

Alexander Chicago

User
Bruger #357 @ 04.12.01 10:52
Sidst hanb lukkede siden ned var pga. at serveren gik ned og der fik han mange telefon trusler han truede med at lukke siden hvis det skete igen, så jeg fårstår ham godt.
Han stiller en gratis ting til rådighed og fordi den ikke virker for han telefon trusler.
Så jeg tror han har valgt at lukke whitehat.dk

By:
///FrankE
Kasper Friis Christensen
franke@conxion.dk
www.conxion.dk

<quote>Sidst hanb lukkede siden ned var pga. at serveren gik ned og der fik han mange telefon trusler han truede med at lukke siden hvis det skete igen, så jeg fårstår ham godt.
Han stiller en gratis ting til rådighed og fordi den ikke virker for han telefon trusler.
Så jeg tror han har valgt at lukke whitehat.dk

By:
///FrankE
Kasper Friis Christensen
franke@conxion.dk
www.conxion.dk</quote>

Det synes jeg osse er for dårligt. Vi burde ha' nogle flere sider som WhiteHat!!

--
Soccoro

t