Deling af stofalinie

Tags:    snak

User
Bruger #280 @ 12.10.01 18:38
Hej

Er der nogle der ved om man kan dele en stofa linie ved bare at bruge en hub??

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det kan man. Men det er ikke nok bare at sætte den i HUB'en og tænde, logge på osv. Du skal have 2 netkort i den computer, du kalder op med til Internettet, og så skal du ellers bare dele det vha. en af Windows' utallige wizards.

<table width="178" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td height="30" bgcolor="#3399CC">
<div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2"><b><font color="#FFFFFF" size="3">•]
Mikl [•</font></b></font></div>
</td>
</tr>
<tr>
<td bgcolor="#CCCCCC" height="30">
<div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2"><a href="mailto:mikl@mikl.dk">mikl@mikl.dk</a></font></div>
</td>
</tr>
<tr>
<td bgcolor="#CCCCCC" height="30">
<div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2"><a href="http://www.mikl.dk">www.mikl.dk</a></font></div>
</td>
</tr>
</table>

User
Bruger #58 @ 13.10.01 05:20
<quote>Er der nogle der ved om man kan dele en stofa linie ved bare at bruge en hub??</quote>

Hm,lkmmer vel lidt an på hvordan forbindelsen er der. Min TDC ADSL linie går gennem en router med indbygget PPPoE klient, så jeg ka godt dele den med en ub/switch.
Hvis Stofanet linien går gennem en slags modem eller sådan og man ikke behøver installere noget ekstra software på compuetren for at det virker, så skulle man godt kunne dele den med en hub/switch.
Men hvis du giver lidt mere info om hvordan forbindelsen virker er det lidt nemmere at svare.

<pre> /^ g4s : gee-four-s aka. Niels Martin Hansen<br> \\/ _ mail : g4s [at] mail [dot] dee-kay<br> /__| icq : 50 18 73 23<br> _|</pre>

User
Bruger #280 @ 13.10.01 18:20
<quote>Er der nogle der ved om man kan dele en stofa linie ved bare at bruge en hub??

Hm,lkmmer vel lidt an på hvordan forbindelsen er der. Min TDC ADSL linie går gennem en router med indbygget PPPoE klient, så jeg ka godt dele den med en ub/switch.
Hvis Stofanet linien går gennem en slags modem eller sådan og man ikke behøver installere noget ekstra software på compuetren for at det virker, så skulle man godt kunne dele den med en hub/switch.
Men hvis du giver lidt mere info om hvordan forbindelsen virker er det lidt nemmere at svare.

<pre> /^ g4s : gee-four-s aka. Niels Martin Hansen \\/ _ mail : g4s [at] mail [dot] dee-kay /__| icq : 50 18 73 23 _|</pre></quote>

ok, Fra mit stofastik i væggen går det til et kabelmodem og derfra med et RJ45 kabel til computeren, så hvis det kabel i stedet gik ind i et uplink i fx en hub burde det vel virke??
men ved ikke....

t