Udvikleren.dk, næste version - holdninger, forslag, kommentarer osv.

Tags:    udvikleren.dk

Hej alle,

Som beskrevet i det nyhedsbrev der netop er udsendt, er jeg så småt gået i gang med en ny version af Udvikleren.dk, hvor der helt bestemt kommer til at ske ting og sager :)

Denne tråd er dedikeret til holdninger, forslag, kommentarer og hvad I ellers måtte have til en ny version af Udvikleren.dk. Jeg håber der kommer en masse, så post endelig alt hvad I har på hjertet!

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Knapper til de forskellige ehtml-tags ville være rart. Det kan godt være lidt irriterende at man skal skrive {quote} og {/quote} selv.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

Glæder mig først og fremmest til den nye version :)

Lidt flere co-admins så blandt andet artikel godkendelse ville gå hurtigere...

Mvh.
Rune Jensen
---------------------------------------------------------------------------
##The one who laugh last is the one who think slowest!##
---------------------------------------------------------------------------

Og periodiske lagringer af charts, og derved grafisk visning af resultatet. Så det bliver lettere at holde øje med om man stiger eller falder i sine stats.
Det kunne evt. laves så man via checkboxe kunne vælge bestemte brugere ud, som man kunne sammenligne med.

Endvidere bør der fremsættes retningslinjer (en skabelon) for hvordan man skriver forum-indlæg og hvike ting man skal huske at nævne og være særligt opmærksom på.

Jeg synes stigende grad (måske fordi der kommer flere brugere) at folk ikke udtrykker sig klart nok om deres problem. De glemmer henvisninger og beskrivelse af problemerne.
Desuden sker det tit at folk ikke læser de øvrige svar igennem, og gentager derfor svaret. Og når folk så slet ikke tager hensyn til de andre svar, kan det let blive en blanding af skidt og kanel og det bliver derfor svært at se hvad det korrekte svar egentlig er.

Man kunne evt. lave det som på linuxin.dk hvor man ser "forum-regler" inden man får adgang til foraet.

Endvidere bør der fremsættes retningslinjer (en skabelon) for hvordan man skriver forum-indlæg og hvike ting man skal huske at nævne og være særligt opmærksom på.

Jeg synes stigende grad (måske fordi der kommer flere brugere) at folk ikke udtrykker sig klart nok om deres problem. De glemmer henvisninger og beskrivelse af problemerne.
Desuden sker det tit at folk ikke læser de øvrige svar igennem, og gentager derfor svaret. Og når folk så slet ikke tager hensyn til de andre svar, kan det let blive en blanding af skidt og kanel og det bliver derfor svært at se hvad det korrekte svar egentlig er.

Man kunne evt. lave det som på linuxin.dk hvor man ser "forum-regler" inden man får adgang til foraet.

Ja, god ide. Jeg vil nu hellere kalde det råd end regler. Har ikke set på linuxin.dk, men jeg synes gerne der må stå nogle korte råd på den side man skriver.

God ide, men kunne man ikke forestille sig at det var en guide brugerne skrev selv? Altså, dem som har lidt erfaring på sitet, naturligvis. Det kunne være fedt hvis der blev taget sådan et initiativ synes jeg :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

God ide, men kunne man ikke forestille sig at det var en guide brugerne skrev selv? Altså, dem som har lidt erfaring på sitet, naturligvis. Det kunne være fedt hvis der blev taget sådan et initiativ synes jeg :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Yep. Den skal næsten også være forskellig fra kategori til kategori, så det kunne jo passende være en redaktør-opgave.

Nice med det nye favicon. Har det været der længe eller har jeg bare overset det :P

G e-- h! !r y--

User
Bruger #903 @ 01.09.05 13:32
Jeg har ikke læst alle indlæg i denne tråd, så jeg ved ikke om det er foreslået endnu (finder jeg ud af når jeg engang får tygget mig igennem det hele).. Men angående grupperne kunne det være lækkert hvis man kunne få besked om nye indlæg på en eller anden måde.. Jeg ved ikke om emails er den bedste løsning. Det virker for andre systemer, men ellers så en anden metode.. Bare der er en nem måde, uden at skulle besøge sitet hele tiden.

Det er vist fastlagt at grupper bliver fjernet i den næste udv. Så det er vist ikke relevant ;-)

Edit: kasper! lav lige en wink smiley. Bruger den hele tiden :D...undtagen lige der

G e-- h! !r y--

[Redigeret d. 01/09-05 15:42:24 af Jonas (Decko)]

t