Hej igen,
>Jeg vil også stemme for at man skal kunne bruge almindelig xhtml i artikler. Ellers bør der i det mindste tillades lister og tabeller. Det ser frygteligt ud, når nogen vil have en tabel, og de så indsætter et billede af den i stedet.
Tabeller har jeg også overvejet. Nu må vi se, alt kan jo ske når intet kode skal genbruges
>Artikeljuryen .... Ja den er vist døet lidt ud. Personligt har jeg opgivet den lidt, da nogle af de første artikler igennem den alligevel var næsten en måned om at blive godkendt/afvist selv om der var skrevet en masse kommentarer. Jeg føler lidt at det ikke gør nogen forskel om jeg kommenterer på en artikel eller ej.
Det passer ikke at det ikke gør nogen forskel, kan jeg så fortælle. Der sidder dog stadig kun to personer til at tage den endelige beslutning lige nu.
>Jeg vil foretrække en udvidet dialog med forfatteren af en artikel gennem godkennelsesprocessen, og at man ikke er så bange for at stille nogle krav til forfatteren, hvis der skal nogle smårettelser til.
Enig. En ide kunne være at en artikel ganske SKULLE igennem artikel juryen før den overhovedet kunne vurderes af co-admins. Så skulle juryen godkende den med et X antal procent Ja stemmer, før den havde en chance for at blive godkendt. Desværre tror jeg det vil være svært altid at opnå den enighed, hvilket bare vil føre til endnu længere godkendelsestider
. Jeg er dog åben over for nye måder at gøre tingene på, så lad os endelig høre hvis der er konkrete forslag på det her område.
>Når du nu nævner edbpriser.dk, kan jeg ikke lade være med at gå ind og tjekke siden ud. Jeg må sige at de har nogle meget humane reklamer i forhold til udv.dk.
Det har jeg vist svaret på
. Jeg forsøgte at drikke mig rigtigt stiv i går, men jeg var stadig ikke enig - til gengæld gik jeg tidligt i seng
(just kidding)
>Quick-post ville være super. Jeg vil foretrække at man svarer på en tråd som helhed og ikke på et bestemt indlæg. Så kan man undgå at folk citerer meget lange indlæg helt uden grund, bare fordi de ikke gider slette indholdet i feltet. Når man så vil cierer folk, er det da ikke så svært at skrive et quote tag og kopiere teksten.
Jeg vil tro at jeg ender med at lave to muligheder. Dem der bare vil svare kan quick-svare, dem der gerne vil svare på et indlæg får også muligheden for det. Du har ret i at det er et problem at visse folk er så elendige til at quote, og det ville være cool hvis der kunne opdrages lidt, i stedet for at fjerne muligheden for dem der bruger det fornuftigt
>Paging af lange tråde som denne og mulighed for automatisk at gå til første ulæste indlæg.
Paging er allerede implementeret og fungerer faktisk rigtigt godt!
---------------------------------------------------------------------------
>Mulighed for automatisk at gå til første ulæste indlæg
god idé
Jeps.
>jeg har som sådan ikke set noget i mod reklamner bortset fra popup og top banneret det bør ikke gå ind over logoet. kliker da også på dem i ny og næ.
Det glæder mig at høre at der stadig findes folk der klikker
. For dem der godt kan lide Google ads kan jeg i øvrigt kun anbefale at give et klik i ny og næ, på de Google ads jeg har sat op som forsøg på tråde og artikler. Hvis der rent faktisk blev klikket en masse på dem, så var det måske muligt at lade lidt flere reklamer være Google ads - men det er desværre nok kun drømmetænkning
>jeg havde forstillet mig at det gik hurtigerer med at godkende
artikler med den nye Artikeljurye
Som sagt, der er stadig kun 2 til det endelige arbejde. Jeg vil dog påstå at det går lidt hurtigere end før, og samtidig er det lettere for os co-admins at tage en beslutning, som vi samtidig kan regne med at resten af sitet vil blive glade for, når det ikke kun er os der siger god for den.
>jeg savner stadig en godkendels/afvistning af 2 af mine artikler.
For at være helt helt ærlig, så aner jeg ikke hvilke to artikler du taler om. De må være gået tabt ET eller andet sted, for de står ganske enkelt ikke på vores lister over artikler der skal godkendes, og jeg kan ikke huske at de på noget tidspunkt har gjort det. Som sagt er artikel systemet noget af det der for ALVOR skal skrives om
>Jeg kan på en måde bedst lide udviklerens reklamer, fordi de er nemmere at blokere, og jeg kan på en måde bedst lide edbprisers reklamer fordi de er mindre irriterende hvis man ikke blokerer dem.
Hehe, det kan jeg slet ikke følge dig i. Min mening er at edbpriser.dk's reklamer (og det er btw bare et site jeg valgte rimeligt tilfældigt da de har ret mange reklamer) er mere irriterende fordi de blinker mere, der er flere af dem, de er (imo, naturligvis) placeret mere irriterende, de skygger for reelt indhold, og de fader, scroller og jeg ved ikke hvad
. Men nok om det, det her bliver vi muligvis aldrig enige om
>Jeg har ikke noget mod bannere, og de to sider har nogen lunde samme mængde (udvs er større, men edbp. har flere). Den reklame der kommer ned over siden er hos mig kun kommet to gange mens jeg har testet, og her forsvinder den igen af sig selv efter et par sekunder.
Og det er ikke irriterende at du skal sidde og vente på at den skrider igen??
>Ps. det er ikke hverdag. Det er læseferie!
Ahh, that explains so much
>Sortering i forums efter sidste indlæg og ikke efter første indlæg eller mulighed for selv at vælge sorteringsorden.
Okay, det ryger med på listen!
>Eneste der lige har faldet mig ind er et "følg med i denne tråd"-punkt. Så man kan markere den, og derved får man en mail når der kommer nyt i en tråd.
Øhm.. Sådan en har vi da allerede?
Man får godt nok ikke en e-mail, men er der virkeligt stemning for det? Jeg regnede med at alt der involverede det at modtage en e-mail efterhånden kunne skræmme folk helt væk
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster