>Jeg kunne godt tænke mig en funktion ligesom den der er i phpbb foraer hvor man kan definere hvem man quoter, således:
[quote=Brugernavn] [/quote ]
Hvilke fordele giver det helt præcist?
>Jeg synes det ville være rart med enten nogle flere Co-admins eller at redaktørerne fik lidt mere at sige. Fx kan en redaktør jo godt godkende et link uden at det skal rundt om en admin.
Skal dog siges at jeg ikke ved hvor meget en redaktør har adgang til, men kan forestille mig at der er andre ting en redaktør også kunne få lov til at gøre på egen hånd.
Vi er helt enige. Jeg satser også på at redaktører skal have lidt mere magt, men det kræver naturligvis også at redaktørerne er folk vi stoler på. Det er altid lidt af en balancegang.
-----------------------------------------------------------------------
>-Nå men forslag.. Tjaa.. som nævnt tidligere - få rettet de skide design bugs!!!
Hvilke "skide" design bugs refererer du helt præcist til?
>-Fjern popups, og det KÆMPE reklamebanner, som dækker en del af udvikleren.dk's banner! Synd at hjemmesiden er blevet ødelagt af alle de reklamer, en af grundene til at mine besøg er blevet lidt færre!
Min eneste kommentar til dette er at det nye design gør lidt bedre plads til topbanneret, så der skal mere til for at det overlapper logoet.
>-For guds skyld, lav en stavekontrol så man kan formindske tyrkfejlene i tråde! Det kan laves sådan, at det bare skal springe kodefeltene over!
Som Troels også kommer ind på, så mener jeg ikke at det er Udvikleren.dk's ansvar at lære folk at stave. Hvis man har hang til taste/stavefejl, så læser man sine indlæg igennem!
>Lav en box til at skrive indlæg i under de andre indlæg, så man kan se dem mens man svarer.
Roger
>Put alle menuerne til venstre. Lav dem så man kan folde undermenuer sammen.
Det bliver nok også resultatet, om end det nye site stadig vil have indhold til højre. Det bliver dog lidt smartere denne gang, hvis jeg selv skal sige det.
>Lav en personlig start side hvor man kan se de tråde man har oprettet og ikke er lukkede øverst, så de tråde hvor man har deltaget og derpå mail-inbox og til slut nyeste tråde, som på forsiden.
En ganske interessant ide. Det vil jeg overveje
>Slå "Åbne spørgsmål" og "Seneste Diskutioner" sammen til en. Man skal selvfølgelig kunne oprette spørgsmål med 0 point.
Det kan jeg ikke se nogen fordel i. Faktisk synes jeg at det fungerer ret godt som det er i dag.
>Fjern grupperne.
Det bliver som sagt nok også resultatet
>Det kunne også være rart at kunne se de 4-5 seneste indlæg i en tråd, når man skriver et svar. Hvis man fx skal quote flere forskellige!
Mon ikke at det i den slags situationer er mere hensigtsmæssigt blot at åbne et ekstra vindue og så have tråden i det? Hvad nu hvis jeg vil quote 10 indlæg, skal der så vises 10 indlæg på Post siden eller hvad?
>Og når man er igang med at skrive en artikel kunne det også være rart hvis der var funktioner som omdøb, slet og skift kategori.
Roger.
>Ved artikler kunne der laves et "Hvad er der stemning for" system, hvor man kan forespørge om der er stemning for at der skrives en artikel om noget bestemt. Eksempelvis kunne jeg godt tænke mig at skrive en PHP-artikel der beskriver hvordan man laver en kalender, men jeg synes da det er lidt spild hvis der ikke er nogen der synes det er brugbart. Derfor kunne det være smart med en lille afstemning, som kunne afgøre dette.
Okay, det vil jeg tænkte lidt nærmere over.
>Desuden synes jeg at afstemningen der kører, bør fornyes oftere. Det kan godt være at 2-300 stemmer ikke er det helt store antal, men for dem der besøger udvikleren ofte, er det temmelig lang tid at vente på en ny afstemning. Det er selvfølgelig bare min egen subjektive vurdering.
Jeg kan godt se hvad du mener. Dog synes jeg tit at det er interessant at få så mange stemmer på som muligt. Sitet har mange brugere, og 50-100 stemmer er ikke specielt sigende, når der er så mange brugere. Men jeg vil se om jeg kan finde på noget smart
>Artikel-forslagene givet af brugerne bør fjernes når en artikel om området er skrevet. Jeg ved ikke om det forekommer, men det kunne da tænkes at folk skriver artikler om noget der i forvejen er skrevet en artikel om, hvilket jo ikke er særlig smart (medmindre den eksisterende artikel er dårlig).
Artikel-forslagene kører i det hele taget ret dårligt. Jeg fjerner den del med mindre jeg kan komme på noget der fungerer bedre.
>Yderligere kunne artikel-systemet forbedres, i det der kunne tilrettelægges retningslinjer for hvad en artikel minimum skulle indeholde. Eksempelvis som i en fysik-rapport (formål, teori, udregninger...), bare så det passer til en artikel her på udvikleren. Det burde vel kunne give artiklerne en højere standard og kvalitet, og gøre dem mere forståelige.
Vi afviser jo allerede dem der ikke opfylder vores krav
. Og jeg vil tro at de fleste ville blive overraskede over at høre hvor mange vi i grunden afviser.
>Det kunne være meget nice med linjenumre i [ pre ] taggene da folk tit poster en fejl som "Unexpected et_eller_andet in line 438". Det tager lidt for lang tid at tælle
Jeg kan godt se det smarte i det. Desværre regner jeg ikke med at lave det. For det første er det sjældent at der rent faktisk er så mange linjer, men vigtigst af alt er de kodebokse som sitet bruger, besværlige nok som det er. Jeg tør dårligt at pille mere ved dem, da det næsten kun kan give flere problemer end de gør i forvejen
>Afstemningssystemet må forbedres. Enten skal der nedsættes en afstemningskommission, ligesom med artikeljuryen, der skal tage stilling til hvilke af de indsendte afstemninger der skal vises på forsiden, eller også så skal alle afstemninger der indsendes eventuelt blive vist, og automatisk udskiftes hver uge, eller lignende.
Med den nye version vil flere få adgang til at godkende afstemninger.
>Jeg har indsendt massevis af afstemninger, men ikke én er kommet på forsiden endnu. Utilstedeligt!
Ja du har unægteligt tilføjet mange afstemninger. Synd du ikke rigtigt formår at holde seriøsiteten højt nok i mere end ca. 1 ud af 32
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster