Mht. grupperne, er også jeg enig i at disse sagtens kan undværes. Jeg er medlem af 5 grupper, og der er kun kommet 2 nye tråde i en af grupper, over det sidste ½ år eller der omkring.
Som Troels bla. nævner det, kunne det være rart at bruge egne avatars, og dermed skabe en mere unik bruger. Det er også en ting jeg stemmer for.
Når man poster en tråd og tilbyder en mængde UP, glemmer man (eller... jeg gør i hvert fald) ofte at man har tråden kørende, og hvis der ikke kommer nogle brugbare svar, glemmer jeg som regel tråden helt.
Det er lidt ærgeligt, og det kunne derfor være rart hvis systemet løbende oplyste en, at man havde en tråd kørenden som ikke var lukket.
Under ens profil kunne det være godt nok, hvis man kunne se hvor længe man har været bruger her på udvikleren. Man kan selvfølgelig se ud fra ens udvikler ID, men for mig er det aligevel lidt af et status-symbol.
Jeg ser da frem til et nyt og flot design... fart på!
Nåja lige en ting mere... Jeg håber at søgefunktionen bliver kraftigt forbedret. Jeg ser meget sjælendt positive resultater ved søgning, og det ville være rart hvis man kunne filtrere resultaterne, og vælge specifikke søge områder (eks. artikler -> c/c++).
[Redigeret d. 09/05-05 16:52:31 af Simon Jensen]